Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037165/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00064372/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00064370/02 - Wynik z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064370 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem związany z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem "COVID-19" dla zespołu ratownictwa medycznego w Olecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (87) 520 22 95-96
1.5.8.) Numer faksu: (87) 520 25 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olmedica@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olmedica.pl/zamowienia-podlegajace-ustawie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem związany z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem "COVID-19" dla zespołu ratownictwa medycznego w Olecku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a57b594-a1d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zakup ambulansu oraz środków ochrony indywidualnej i dezynfekcji związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” i innych chorób zakaźnych dla zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku."2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037165/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/07-2021/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 385000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest: dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2021 ambulansu drogowego typu C z zabudową części medycznej, spełniających wymogi normy PN-EN 1789 i PN-EN 1865-2, i PN-EN 1865-3, i PN-EN 1865-5 lub równoważnej.
2) Ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2020 poz. 110 ze. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. 2016 poz. 2022), obowiązujących norm PN-EN 1789 lub równoważnych dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i systemu załadunku do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) lub norm równoważnych.
3) Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący opis przedmiotu zamówienia.
4) Ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. 2015 poz. 1475), Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN-EN 1789 lub równoważnej. Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce.
5) Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz być zgodne i spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 186 ze zm.).
6) Ambulans oraz sprzęt medyczny muszą być nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania.
7) Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi.
8) Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez Strony protokołu zdawczo-odbiorczego- dotyczy pojazdu bazowego:
a) mechaniczna na pojazd bazowy - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów,
b) powłoki lakiernicze - min. 24 miesiące,
c) perforacja korozyjna elementów nadwozia - min. 120 miesiące,
d) na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące, przeglądy gwarancyjne bezpłatne co 12 miesięcy - 2 przeglądy w okresie 2 lat. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji - max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72 godzin.
e) Czas reakcji serwisu zabudowy medycznej na zgłoszoną awarię w dni robocze w ciągu max.24 godziny od jej zgłoszenia
9) Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez Strony protokołu zdawczo-odbiorczego- dotyczy wyposażenia medycznego:
a) Okres gwarancji na nosze i system załadunku- min. 24 miesiące
b) Liczba gwarantowanych przeglądów serwisowych- min. 1 bezpłatny przegląd w okresie obowiązywania gwarancji
c) Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji - max. w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 48 godzin.
d) Czas reakcji serwisu wyposażenia medycznego na zgłoszoną awarię w dni robocze w ciągu max.24 godziny od jej zgłoszenia.
10) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia protokolarnego przekazania ambulansu, z zakresu obsługi elementów przedmiotu zamówienia a w szczególności wyposażenia pojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192160-1 - Nosze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508515,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508515,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508515,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W.A.S Wietmarscher Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956 -18 -79 -075
7.3.3) Ulica: Nowa 2
7.3.4) Miejscowość: Lubicz Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W.A.S. WIETMARSCHER-POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
W.A.S. WIETMARSCHER-POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508515,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa miału węglowego do kotłowni szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Budowa wiaty na dwa stanowiska w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Głuchych w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa medycznego ambulansu drogowego typu B zgodnego z normą PN:EN 1789 na potrzeby Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.