Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031135/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064410 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Projektu Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego na obszarze Gminy Ustronie Morskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA USTRONIE MORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 943-515-597
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ustronie-morskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ustronie-morskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ustronie-morskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz Projektu Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego na obszarze Gminy Ustronie Morskie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a30d97-9b67-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000686/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie MPZP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.6.2021.IKIV
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182113,82 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:a) Zadanie nr 1: Opracowanie MPZP dla obszaru zlokalizowanego na północ oddrogi ekspresowej S6, obręb Rusowo, gm. Ustronie Morskie, obszar o pow. ok. 9,42 ha,b)
Zadanie nr 2: Opracowanie MPZP Rusowo centrum, gm. Ustronie Morskie, obszar o pow. ok.
24,04 ha,c) Zadanie nr 3: Opracowanie MPZP dla części obrębu ewidencyjnego Rusowo, gm.
Ustronie Morskie, obszar o powierzchni ok. 180,15 ha,d) Zadanie nr 4: Opracowanie MPZP
Kukinia wschód, gm. Ustronie Morskie, obszar o pow. ok. 30,14 ha,e) Zadanie nr 5:
Opracowanie MPZP dla części obrębu Gwizd, gm. Ustronie Morskie, obszar o pow. ok. 57,42
ha,f) Zadanie nr 6: Opracowanie MPZP dla części obrębu ewidencyjnego Kukinia, gm. Ustronie
Morskie, obszar o pow. ok. 39,48 ha.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 91056,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Opracowanie MPZP obrębu ewidencyjnego Kukinia oraz Kukinka w części bezpośrednio sąsiadującej z węzłem drogowym drogi ekspresowej S6, gm. Ustronie Morskie, obszar o powierzchni 82,29 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3:a) Zadanie nr 1:
Opracowanie MPZP obrębu ewidencyjnego Ustronie Morskie - część B2; jest to obszar położony na południe od drogi krajowej nr 11, gm. Ustronie Morskie, obszar o powierzchni ok. 85 ha,
b) Zadanie nr 2:
Opracowanie MPZP obrębu ewidencyjnego Ustronie Morskie - część B3; jest to obszar położony na południe od drogi krajowej nr 11, gm. Ustronie Morskie, obszar o powierzchni ok. 102 ha.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146870,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146870,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146870,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urban Consulting Filip Sokołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5751762894
7.3.3) Ulica: Strzelców 46/35
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-586
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146870,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na zadanie częściowe nr 2 z powodu przewyższenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przez cenę najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu, na zadanie częściowe nr 2, cena najkorzystniejszej oferty wynosi 31980,00 zł, natomiast kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 15000,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40282,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75768,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75768,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75768,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CKK Architekci Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5862293356
7.3.3) Ulica: Świętojańska 87/14
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-389
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75768,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Nowa Sucha
- Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Korfantów
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Zawady
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego gminy Alwernia
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.