Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033691/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00033691/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00033767/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00042214/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064415 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 81
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/tryb-podstawowy-2021/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ad3047-9dcd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031337/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne dotyczy projektu LT-PL-4R-280 pn. Cross border poetry-painting that speaks – Poezja transgraniczna – malowanie słowami, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Interreg V-A Lithuania -Poland cooperation Programme2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033691/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT.TP.270.700.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, przy ul. T. Kościuszki 31.
Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach jest Oddziałem Muzeum Okręgowego w Suwałkach. Wystawa ma być zlokalizowana w budynku głównym Muzeum im. Marii Konopnickiej, przy ul. T. Kościuszki 31, który jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków.
Zakres zamówienia obejmuje zasadniczo niewymagające pozwolenia na budowę prace budowlane wykończeniowe oraz prace w zakresie budowy wystawy dotyczące m.in. budowy ścianek, sufitów podwieszanych, prace malarskie, posadzkowe, patynowanie, budowa stałej zabudowy, stolarkę i elementy wyposażenia, oświetlenie efektowane. Zamówienie ponadto w swoim zakresie zawiera artystyczne instalacje rzeźbiarskie i rekonstrukcje scenograficze, interaktywne instalacje rzeźbiarsko-scenograficzne, wydruki cyfrowe, meble i wyposażenie wnętrz, obiekty do gablot, skrytek i szuflad ekspozycyjnych oraz elementy przestrzeni graficznej wystawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
92312000-1 - Usługi artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099968,93
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099968,93
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099968,93
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Group AV sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361920517
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 88 lok.315
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-992
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie montażowo—instalacyjno-konsultacyjno-doradcze w budowie ścianek, sufitów podwieszanych, w pracach malarskich, posadzkowych, patynowaniu, budowie zabudów, w stolarce i elementach wyposażenia, oświetleniu efektowanym; częściowym tworzeniu, montażu, konsultacji w zakresie artystycznych instalacji rzeźbiarskich, rekonstrukcji scenograficznych, interaktywnych instalacji rzeźbiarsko-scenograficznych, wydrukach cyfrowych, tworzeniu mebli i wyposażenia wnętrz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099968,93
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.