Og³oszenie z dnia 2023-01-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00099890/01 - Wynik z dnia 2023-02-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³yt drogowych JOMB
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNE S£U¯BY TECHNICZNE I KOMUNALNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331035781
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Biesiekierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3180 947
1.5.8.) Numer faksu: 94 3180 947
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gstik.biesiekierz.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³yt drogowych JOMB
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7267c377-9ce5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00064444
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00506849/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa p³yt drogowych JOMB
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7267c377-9ce5-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Szczegó³owe regulacje dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w SWZ (Rozdzia³ I ust. 3).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Gminnych S³u¿b Technicznych i Komunalnych z siedzib± w Biesiekierzu 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: gstik@biesiekierz.eu , nr telefonu: +48 94 31 80 947;
2) Inspektorem ochrony danych w Gminnych S³u¿ Technicznych i Komunalnych jest Pan: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu, Gminne S³u¿by Techniczne i Komunalne, 76-039 Biesiekierz 103.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa p³yt drogowych JOMB, prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± przeprowadzenia negocjacji tre¶ci ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, oraz realizacj± i wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na ADMINISTRATORZE na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez ADMINISTRATORA kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy Pzp;
b) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez ADMINISTRATORA, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez ADMINISTRATORA kontrahentów i wspó³pracowników w zakresie wype³niania obowi±zku wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy Pzp;
c) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów – wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez ADMINISTRATORA, wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z kontrahentami ADMINISTRATORA;
4) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a) osoby lub organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
b) dane mog± byæ tak¿e przekazywane innym podmiotom, zapewniaj±cym obs³ugê administracyjn±, techniczn± i informatyczn± ADMINISTRATORA, a w szczególno¶ci podmiotom administruj±cym systemami informatycznymi, serwisuj±cych sprzêt informatyczny, zapewniaj±cym transport dokumentów i no¶ników elektronicznych, zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników elektronicznych oraz podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê prawn±. Przekazywanie danych realizowane bêdzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia przetwarzania danych, a podmioty przetwarzaj±ce mog± je przetwarzaæ jedynie na polecenie ADMINISTRATORA, co nale¿y rozumieæ w ten sposób, ¿e nie s± uprawnione do przetwarzania tych danych we w³asnych celach.
5) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres: niezbêdny do realizacji celów w jakich je pozyskano, zgodnie z przepisami prawa na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz instrukcj± kancelaryjn± lub wewnêtrznymi regulacjami administratora, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
CD. w pkt 3.16
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), w nastêpuj±cy sposób:
listownie: Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± dostêpn± na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
telefonicznie: (22) 531 03 00;
10) podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest:
a) wymogiem obowi±zkowym, gdy przes³ank± przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub gdy do podjêcia dzia³añ w zwi±zku z przygotowaniem umowy jest ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem tej umowy w my¶l art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b) wymogiem ustawowym, gdy przes³ank± przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w my¶l art. 6 ust. 1 lit. c), w przypadku prowadzenia zamówienia publicznego stosuje siê obowi±zek przetwarzania danych wynikaj±cy z ustawy Pzp.
Jest Pan/Pani zobowi±zana do ich podania a konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony ADMINISTRATOR zawarcia umowy.
11) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.
12) W przypadku skorzystania przez Pani±/Pana z uprawnieñ okre¶lonych w art. 15 ust. 1 do 3 RODO, nios±cego po stronie ADMINISTRATORA niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, ADMINISTRATOR mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13) Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
14) Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GSTIK.K.261.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu „JOMB” w ilo¶ci 2304 sztuk.
P³yty drogowe wielootworowe typu „JOMB” musz± spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
a) wymiary:
- grubo¶æ p³yt 125 mm,
- szeroko¶æ p³yt 750 mm,
- d³ugo¶æ p³yt 1000 mm,
- powierzchnia 1 p³yty 0,75 m,
- ciê¿ar p³yty min. 175 kg,
b) beton klasy min. C 35/45,
c) podwójnie zbrojone - grubo¶æ drutów siatki zbrojeniowej min. 6 mm,
d) kszta³t otworów owalny.
P³yty musz± spe³niæ dodatkowo wymagania normy PN-EN 1339:2005,
a w szczególno¶ci: wytrzyma³o¶æ na zginanie i obci±¿enia niszcz±ce klasa 3/U. fch ¶r> 5MPa, Rmin >4,0. Klasa wytrzyma³o¶ci betonu C 35/45.
Powierzchnie p³yt powinny byæ bez rys, pêkniêæ i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawêdzie p³yt powinny byæ równe i proste. Odchy³ki od wymiarów nominalnych: d³ugo¶æ +/-5 mm, szeroko¶æ +/- 5 mm, grubo¶æ +/- 3 mm. Do ka¿dej dostarczonej partii p³yt Wykonawca przed³o¿y certyfikat zgodno¶ci lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm±.
Wykonawca obowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego znajduj±ce siê na terenie gminy Biesiekierz
.
Wykonawca w cenê przedmiotu zamówienia musi wliczyæ koszty transportu i roz³adunku.
Dostawa p³yt bêdzie siê odbywaæ w godzinach 07:00 do 15:00.
Dostawa p³yt odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie w nastêpuj±cych ilo¶ciach i terminach:
512 szt. w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy,
512 szt. w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy,
512 szt. w terminie 10 tygodni od daty zawarcia umowy,
256 szt. w terminie 14 tygodni od daty zawarcia umowy,
256 szt. w terminie 18 tygodni od daty zawarcia umowy,
256 szt. w terminie 22 tygodni od daty zawarcia umowy.
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44113000-5 - Drogowe materia³y konstrukcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
£±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za przed³u¿enie terminu gwarancji (maks. 40).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie terminu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert.
2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – wed³ug wzoru nr 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) Pe³nomocnictwoGdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za
po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do
ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby,
• ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy
uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s±
zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni Wykonawcy.
c) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy
wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w
szczególno¶ci:
zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
d) Wadium
e) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany
wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku
Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami.
f) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd±
zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one
udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
g)Formularz ofertowy
f) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³ 00/100).2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy numer 13 1020 2791 0000 7602 0344 4247tytu³em:
Dostawa p³yt drogowych JOMB– wadium
5) Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
6) Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej oraz powinno zawieraæ:
- nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Biesiekierz – Gminne S³u¿by Techniczne i Komunalne, 76 – 039 Biesiekierz 103, NIP 4990527492,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
b) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem,
c) ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykazuje samodzielnie brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b powy¿ej. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
d) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ przewidziany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
e) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y przewidziane) – Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
f) w przypadku, o którym mowa w lit. d i e powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany w umowie mog± dotyczyæ:1) zmiany terminu wykonania zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia w zakresie okre¶lonym w ust. 8,
3) zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
4) zmiany producenta materia³ów budowlanych, urz±dzeñ.
Szczegó³owy rodzaj, zakres i warunki zmian umowy zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-06 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert tj. maksymalnie 3 (trzech) Wykonawców, których niepodlegaj±ce odrzuceniu oferty uzyska³y najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów wed³ug kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale III ust. 5 SWZ.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
I. 1) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.2) Wykonawca przed zawarciem umowy:
- poda wszelkie informacje niezbêdne do wype³nienia tre¶ci umowy na wezwanie Zamawiaj±cego,
- wniesie zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy.
3) Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
4) Niedope³nienie powy¿szych formalno¶ci przez wybranego Wykonawcê bêdzie potraktowane przez Zamawiaj±cego jako niemo¿no¶æ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy i zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp, bêdzie skutkowa³o zatrzymaniem przez Zamawiaj±cego wadium wraz z odsetkami.
II. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.