eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańObsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego i systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej w latach 2023-2024



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego i systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej w latach 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Palmiarnia Poznańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632383931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J. Matejki 18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-767

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@palmiarnia.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.palmiarnia.poznan.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego i systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej w latach 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42fb8040-4b0d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086712/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 obsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego oraz systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392072/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PDT-3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 840000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego i systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej w latach 2023-2024.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) pełną obsługę eksploatacyjną systemu grzewczego Palmiarni Poznańskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Instrukcją Obsługi Systemu Ogrzewania Palmiarni Poznańskiej oraz SWZ;
b) obsługę konserwacyjną systemu wentylacji.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest:
a) prowadzić ciągłą kontrolę porównawczą informacji podawanych przez system monitorowania kotłowni z rzeczywistymi warunkami panującymi w pawilonach Palmiarni;
b) wykonywać obowiązkowe obchody pawilonów w celu kontroli:
- temperatur,
- ewentualnych przecieków w sieci c.o.,
- ewentualnych ubytków oszklenia pawilonów.
c) utrzymywać ład i porządek w pomieszczeniach kotłowni;
d) niezwłocznie przystąpić do usuwania awarii systemu grzewczego i sieci c.o. stwierdzonych w trakcie wykonywania umowy;
e) dokonywać konserwacji obsługiwanego systemu grzewczego i sieci c.o.
f) wykonać roczną kontrolę stanu technicznego instalacji grzewczej i do dnia 15 maja każdego roku przedstawić Zamawiającemu protokół z kontroli wraz z planem remontów niezbędnych do prawidłowego działania instalacji w następnym sezonie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 870840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIRECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385805142

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-017

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Współudział w realizacji zamówienia: Lireco Tech Sp. z o.o., 81-017 Gdynia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.