Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00038922/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WSSE w Lublinie na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pielęgniarek 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-708
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.wsse.lublin@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-lublin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10482571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WSSE w Lublinie na 2025 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1e0378-779c-46e6-84ea-69adcbb69fd8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00038922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WSSE w Lublinie na 2025 rok
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 6) PZP postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał wszczęcia postępowania w trybie podstawowym, przesyłając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych - Ogłoszenie nr 2025/BZP 00038922/01 z dnia 2025-01-16. Ogłoszenie to dotknięte jest wadą niemożliwą do usunięcia. W dokumentacji zamówienia zamawiający przewidział możliwość składania ofert częściowych, to nie znalazło to odzwierciedlenia w ogłoszeniu o zamówieniu.
Zgodnie z Sekcją 4.1.8.) Ogłoszenia o zamówienie w odpowiedzi na pytanie: czy Możliwe jest składanie ofert częściowych Zamawiający zaznaczył opcję „NIE”, podczas gdy powinien zaznaczyć opcję „TAK”. Ogłoszenie o zamówieniu nie jest możliwe do zmiany w trybie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w tym zakresie, zatem Zamawiający nie ma możliwości modyfikacji (zmiany) ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Organizacja spotkań zespołów, konferencji, seminariów szkoleniowych, warsztatów eksperckich i szkoleń dofinansowanych ze środków UE
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne do analizatora SYSMEX XN-550 firmy Sysmex.
- ZZP.260.1.3.2025 - Dostawa wraz z montażem ławek dla zawodników rezerwowych.
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje asortymentowe
- Usługa ochrony kontrolerów - rewizorów oraz usługa konwojowania wartości pieniężnych - 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-024/2025 - Dostawa aparatury do diagnostyki kwasów nukleinowych - 6 zadań.
- SZP/242-029/2025 Dostawa komór laminarnych dla Centralnego laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Potencjostat/ galwanostat wraz z oprzyrządowaniem BioLogic
- SZP/242-26/2025 Dostawa systemu oczyszczania przeznaczonego do automatycznego transferu i przetwarzania cząstek magnetycznych w formacie mikropłytki.
- DOSTAWA AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.