Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036157/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064500 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni bitumicznych (odnowy) przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych , wbudowywanych na gorąco na drogach powiatowych zarządzanych przez ZDP w Lęborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czołgistów, 5A
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598623987
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplebork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdplebork.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Samorządu Terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni bitumicznych (odnowy) przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych , wbudowywanych na gorąco na drogach powiatowych zarządzanych przez ZDP w Lęborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f08def2-a1a4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000403/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont nawierzchni bitumicznych (odnowy) przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych, wbudowywanych na gorąco na drogach powiatowych zarządzanych przez ZDP w Lęborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036157/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: zdp-zp.333.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145274,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni bitumicznych (odnowy) przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych, wbudowywanych na gorąco na drogach powiatowych zarządzanych przez ZDP w Lęborku.
Elementy robót do wykonania:
- odnowy nawierzchni na całej szerokości jezdni, w tym: mechaniczne odsłonięcie krawędzi jezdni, frezowanie wcinek, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej KR 1-2 AC11S gr. 4 cm lub 6 cm,
- frezowanie na śr. gr 6cm z odwozem urobku,
- uzupełnienie pobocza mieszanką optymalną szer. 0,5 m i gr. około 4 cm,
- opornik 12x25 na ławie betonowej z oporem.
Lokalizacja i zakres robót do wykonania w zakresie podstawowym:
- DP 1328G m. Pieski: odnowa 1071 m2, uzupełnianie pobocza 210 m2,
- DP 1327G m. Popowo: odnowa 960 m2, uzupełnianie pobocza 200 m2, frezowanie135 m2, opornik 120 m, - DP 1310G m. Chocielewko Dolne: odnowa 800 m2, uzupełnianie pobocza 200 m2, - DP 1311G m. Chocielewko Górne: odnowa 175 m2, uzupełnianie pobocza 35 m2,- DP 1322G m. Kębłowo: odnowa 135 m2, gr. nawierzchni 6 cm.
Lokalizacja i zakres robót do wykonania w ramach opcji:
- Drogi powiatowe ZDP Lębork: odnowa 1500m2, uzupełnianie pobocza 300 m2
Wspólny zakres dla zadań 1.2.-1.3.: prace pomiarowe i przygotowawcze, oznakowanie robót, przeprowadzenie badań i pomiarów wymaganych w SST.
Materiał z frezowania nawierzchni zostanie przekazany Zamawiającemu i odwieziony na koszt Wykonawcy na miejsce wskazane na odległość do 20 km. Warunki i wymagania Zamawiającego:
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z warunkami zawartymi w umowie i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi SWZ.
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne:
D- 00.00.00 Wymagania ogólne.
D- 04.03.01a Połączenie między warstwowe nawierzchni drogowej emulsją asfaltową.
D-05.03.05a Nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa ścieralna.
D- 05.03.11 Frezowanie nawierzchni asfaltowych.
D- 06.03.01 Pobocza gruntowe ulepszone.
- Wykonawca zapewnia na własny koszt prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót oraz ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP przy wykonywanych pracach. Roboty prowadzone w pasie drogowym należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji robót przekazanym przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Formalności wynikające z Projektu organizacji robót tj. rozpoczęcie robót zgłasza Wykonawca właściwym organom.
Materiały:
Wszystkie materiały dostarczone i użyte na budowie powinny być zgodne z SST i powinny posiadać:
- wymagane dokumenty, dopuszczające wyroby budowlane do obrotu i powszechnego stosowania (np. stwierdzenie o oznakowaniu materiału znakiem CE lub znakiem budowlanym B, certyfikat zgodności, deklaracje zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, ew. badania materiałów wykonane przez
dostawców itp.),
- własne badania właściwości materiałów przeznaczonych do wykonywania robót.
Sprzęt:
Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny ze SST, sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót i musi zapewniać wysoką jakość robót.
Kontrola jakości robót:
Polegać będzie na:
- kontroli użytych materiałów (deklaracje zgodności z normami lub aprobatami technicznymi),
- kontroli wykonania robót zgodnie z SWZ, umową i SST.
Odbiór robót:
Zgodnie z warunkami określonymi w SWZ, SST oraz warunkami określonymi w umowie.
Podstawa płatności robót:
Podstawą rozliczenia robót będzie wykonanie zadania wskazanego przez Kierownika Służby Liniowej, potwierdzone protokółem odbioru.
Ostateczna wysokość wynagrodzenia za wykonane roboty ustalona będzie w oparciu o ilości rzeczywiście wykonane i odebrane bezusterkowym protokołem odbioru.
Okres gwarancji:
Okres gwarancji na ww. roboty wynosi: 36 miesięcy
Przepisy związane:
Normy wymienione w SWZ, SST oraz ustalenia zawarte w umowie.
Nazwy i kody zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- Roboty w zakresie naprawy dróg: 45233142-6.
Prawo opcji: W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia do 50% ilości wskazanych w formularzu ofertowym - po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu. Łączna cena zamówienia może być zwiększona do 50% na zasadach prawa opcji. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji może być wykorzystane w terminie do 8 m-cy od podpisania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej Umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178687,92
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250105,95
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178687,92
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo drogowo-mostowe Dromos Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891584211
7.3.3) Ulica: Gdańska 26
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178687,92
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-302021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
- "Sporządzenie projektu Planu ogólnego Gminy Miasta Lęborka wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko"
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Nadleśnictwa Lębork
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.