eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Brzesko"Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko - II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj. Z podziałem na części: Część 1. Grębocin, Część 2. Gruszów, Część 3. Śmiłowice. (...)"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko – II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj. Z podziałem na części: Część 1. Grębocin,
Część 2. Gruszów, Część 3. Śmiłowice. (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Brzesko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 44

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowe-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.nowe-brzesko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko – II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj. Z podziałem na części: Część 1. Grębocin,
Część 2. Gruszów, Część 3. Śmiłowice. (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e83ca59-618c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010430/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko – II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj. Z podziałem na części: Część 1. Grębocin, Część 2. Gruszów, Część 3. Śmiłowice. (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiR-III.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138144,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110456,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Grębocin.

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania "Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko”.
Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane Części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną albo na więcej części zamówienia.
Zamierzeniem budowlanym objęte jest:
 Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
 Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę zatwierdzającej dokumentację projektową przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
 Sporządzenie projektu technicznego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
 Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego oraz inspektowa nadzoru inwestorskiego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
 Wykonanie i odbioru robót związanych z budową oświetlenia ulicznego oraz wykonaniem prób i pomiarów potwierdzonych protokołem.
 Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
 Dokonanie formalności w imieniu Zamawiającego u zarządczy sieci elektroenergetycznej tj. TAURON Dystrybucja S.A. związanych z gotowością instalacji do przyłączenia.

Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) zamówienia.

Miejsce wykonywania zamówienia:
- działki ewidencyjne nr: 156/2, 74/8, 71/4, 71/2, 71/3, 71/4, 68/2, 66/1, 66/2, 66/3, 65/1, 65/3, 65/4, 64, 61/1, 61/2, 138/3, 139/4, 139/3, 58/1, 143/1, 144/1 w miejscowości Grębocin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 70027,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Gruszów.

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania "Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko”.
Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane Części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną albo na więcej części zamówienia. Zamierzeniem budowlanym objęte jest:
 Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
 Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę zatwierdzającej dokumentację projektową przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
 Sporządzenie projektu technicznego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
 Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego oraz inspektowa nadzoru inwestorskiego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
 Wykonanie i odbioru robót związanych z budową oświetlenia ulicznego oraz wykonaniem prób i pomiarów potwierdzonych protokołem.
 Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
 Dokonanie formalności w imieniu Zamawiającego u zarządczy sieci elektroenergetycznej tj. TAURON Dystrybucja S.A. związanych z gotowością instalacji do przyłączenia.

Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) zamówienia.

Miejsce wykonywania zamówienia:
- działki ewidencyjne nr: 149/1, 16/2, 19/3, 197, 260, 270, 69/6, 69/3, 69/2, 69/1, 151, 90/3, 90/4, 88/4, 113 w miejscowości Gruszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 55076,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Śmiłowice.

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania "Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko”.
Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane Części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną albo na więcej części zamówienia.
Zamierzeniem budowlanym objęte jest:
 Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
 Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę zatwierdzającej dokumentację projektową przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
 Sporządzenie projektu technicznego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
 Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego oraz inspektowa nadzoru inwestorskiego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
 Wykonanie i odbioru robót związanych z budową oświetlenia ulicznego oraz wykonaniem prób i pomiarów potwierdzonych protokołem.
 Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
 Dokonanie formalności w imieniu Zamawiającego u zarządczy sieci elektroenergetycznej tj. TAURON Dystrybucja S.A. związanych z gotowością instalacji do przyłączenia.

Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) zamówienia.

Miejsce wykonywania zamówienia:
- działki ewidencyjne nr: 177, 59/9, 178 w miejscowości Śmiłowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 13040,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70027,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145215,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70027,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAXI JĘDRZEJEK BOGDAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371336407

7.3.4) Miejscowość: Koszary 167

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70027,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55076,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55076,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAXI JĘDRZEJEK BOGDAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371336407

7.3.4) Miejscowość: Koszary 167

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55076,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13040,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13040,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAXI JĘDRZEJEK BOGDAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371336407

7.3.4) Miejscowość: Koszary 167

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130040,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.