Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323518/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
- 2023/BZP 00019402/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko – II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj. Z podziałem na części: Część 1. Grębocin,
Część 2. Gruszów, Część 3. Śmiłowice. (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Brzesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowe-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.nowe-brzesko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko – II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj. Z podziałem na części: Część 1. Grębocin,Część 2. Gruszów, Część 3. Śmiłowice. (...)"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e83ca59-618c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010430/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko – II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj. Z podziałem na części: Część 1. Grębocin, Część 2. Gruszów, Część 3. Śmiłowice. (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323518/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR-III.271.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138144,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110456,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Grębocin.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania "Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko”.
Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane Części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną albo na więcej części zamówienia.
Zamierzeniem budowlanym objęte jest:
Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę zatwierdzającej dokumentację projektową przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
Sporządzenie projektu technicznego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego oraz inspektowa nadzoru inwestorskiego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Wykonanie i odbioru robót związanych z budową oświetlenia ulicznego oraz wykonaniem prób i pomiarów potwierdzonych protokołem.
Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
Dokonanie formalności w imieniu Zamawiającego u zarządczy sieci elektroenergetycznej tj. TAURON Dystrybucja S.A. związanych z gotowością instalacji do przyłączenia.
Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) zamówienia.
Miejsce wykonywania zamówienia:
- działki ewidencyjne nr: 156/2, 74/8, 71/4, 71/2, 71/3, 71/4, 68/2, 66/1, 66/2, 66/3, 65/1, 65/3, 65/4, 64, 61/1, 61/2, 138/3, 139/4, 139/3, 58/1, 143/1, 144/1 w miejscowości Grębocin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 70027,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Gruszów.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania "Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko”.
Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane Części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną albo na więcej części zamówienia. Zamierzeniem budowlanym objęte jest:
Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę zatwierdzającej dokumentację projektową przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
Sporządzenie projektu technicznego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego oraz inspektowa nadzoru inwestorskiego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Wykonanie i odbioru robót związanych z budową oświetlenia ulicznego oraz wykonaniem prób i pomiarów potwierdzonych protokołem.
Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
Dokonanie formalności w imieniu Zamawiającego u zarządczy sieci elektroenergetycznej tj. TAURON Dystrybucja S.A. związanych z gotowością instalacji do przyłączenia.
Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) zamówienia.
Miejsce wykonywania zamówienia:
- działki ewidencyjne nr: 149/1, 16/2, 19/3, 197, 260, 270, 69/6, 69/3, 69/2, 69/1, 151, 90/3, 90/4, 88/4, 113 w miejscowości Gruszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 55076,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Śmiłowice.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania "Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowe Brzesko”.
Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane Części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną albo na więcej części zamówienia.
Zamierzeniem budowlanym objęte jest:
Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę zatwierdzającej dokumentację projektową przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
Sporządzenie projektu technicznego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego oraz inspektowa nadzoru inwestorskiego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Wykonanie i odbioru robót związanych z budową oświetlenia ulicznego oraz wykonaniem prób i pomiarów potwierdzonych protokołem.
Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
Dokonanie formalności w imieniu Zamawiającego u zarządczy sieci elektroenergetycznej tj. TAURON Dystrybucja S.A. związanych z gotowością instalacji do przyłączenia.
Zadanie realizowane będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) zamówienia.
Miejsce wykonywania zamówienia:
- działki ewidencyjne nr: 177, 59/9, 178 w miejscowości Śmiłowice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 13040,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70027,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145215,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70027,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAXI JĘDRZEJEK BOGDAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371336407
7.3.4) Miejscowość: Koszary 167
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70027,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55076,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55076,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAXI JĘDRZEJEK BOGDAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371336407
7.3.4) Miejscowość: Koszary 167
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55076,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13040,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13040,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAXI JĘDRZEJEK BOGDAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371336407
7.3.4) Miejscowość: Koszary 167
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130040,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
więcej: Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.