eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont pomieszczenia NE Aud 2 w Budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Narutowicza 11/12



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064525 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia NE Aud 2 w Budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Narutowicza 11/12

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152

1.5.8.) Numer faksu: +48 583472445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia NE Aud 2 w Budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Narutowicza 11/12

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6a7e1a-9d19-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035383/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/42/009/R/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 16534680,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120919,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia NE Aud 2 w Budynku B (budynek nr 42)
Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

2. Dane liczbowe
Powierzchnia pomieszczenia NE Aud 2 – 210,90 m2
Wysokość – od 2,84 m – 3,62 m

3. Zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, jako odrębna część
zamówienia ujętego w planie zamówień publicznych na roboty budowlane. Zakres
zamówienia daje możliwość udziału MŚP w rynku zamówień publicznych.

4. Zakres prac obejmuje:

4.1. demontaż blatów i krzeseł
4.2. zerwanie starej wykładziny dywanowej,
4.3. naprawa tynków i zmycie starej farby ze ścian,
4.4. malowanie ścian i sufitów
4.5. wykonanie wylewki wyrównującej pod wykładzinę,
4.6. gruntowanie powierzchni posadzki pod wykładzinę,
4.7. ułożenie wykładziny,
4.8. montaż listew na krawędziach,
4.9. montaż krzeseł i blatów,
4.10. przyklejenie folii na szybę nad drzwiami łączącymi pomieszczenie audytorium i
korytarz
4.11. trasy WLZ,
4.12. zabudowę dodatkowych zabezpieczeń w istniejącej rozdzielnicy 0RG1 dla
potrzeb zasilenia projektowanych obwodów gniazdowych,
4.13. wykonanie (poniżej foteli) dodatkowych obwodów gniazd wtyczkowych w
pomieszczeniu dla potrzeb zasilenia urządzeń przenośnych,
4.14. wykonanie instalacji dodatkowego oświetlenia schodów,
4.15. ochronę przeciwporażeniową,
4.16. oznakowanie wykonanych instalacji,
4.17. prace zabezpieczające i porządkowe,
4.18. wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
5. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się:
1/ Projekt Techniczny – Branża Budowlana – Załącznik nr I do SWZ
2/ Projekt Wykonawczy – Branża Elektryczna – Załącznik nr II do SWZ
3/ STWiORB – Branża Budowlana - Załącznik nr III do SWZ
4/ STWIORB – Branża Elektryczna – Załącznik nr IV do SWZ

Uwaga !!!
Do specyfikacji załączono przedmiar – załącznik V i VI do SWZ. Przedmiar pełni rolę
wyłącznie pomocniczo – informacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiar zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali
zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji
Przedmiot Zamówienia, nie może służyć wprost do obliczenia ceny ofertowej.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów
związanych z wykonywaniem przez niego wszystkich czynności i obowiązków
wynikających z Dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów prawa, a także z
warunków prowadzenia robót.

Uwaga!!!
Budynek w czasie prowadzonych robót budowlanych będzie przez cały czas użytkowany.
Wykonawca zapewni dostęp do budynku, dla osób niepełnosprawnych, przez istniejący
podjazd przy wejściu głównym do budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125066,4

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236160

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125066,4

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DACH Łukasz Gessler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220557092

7.3.3) Ulica: Brzozowa 30

7.3.4) Miejscowość: Gościcino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125066,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.