Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031820/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064533 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie zasilania awaryjnego z agregatów kontenerowych typu KEP – zgodnie z zaleceniem WIGE zalecenie nr 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261 274 802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie zasilania awaryjnego z agregatów kontenerowych typu KEP – zgodnie z zaleceniem WIGE zalecenie nr 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddeccbbf-9c1d-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004425/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Dostosowanie zasilania awaryjnego z agregatów kontenerowych typu KEP - zgodnie z zaleceniami WIGE zalecenie r 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031820/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/z/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170429,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostosowanie zasilania awaryjnego z agregatu typu KEP 250 posadowionego w KW-8605 przy ul. Ogrodowej 2 w m. Biedrusko. Roboty polegają na wykonaniu wykopu dla kabla energetycznego, ułożeniu kabla wraz z podłączeniem w stacji transformatorowej MST 869 oraz w budynkach nr 10 i nr 8. Jak również zainstalowaniu przełącznika sieć-agregat-sieć.
2. Zakres prac będzie obejmował:
a) Wykonanie wykopów dla kabli energetycznych wraz z ułożeniem rur przepustowych w miejscach przejść pod drogami i chodnikami,
b) Wykonanie podsypki z piasku pod kabel i na kabel,
c) Ułożenie kabla energetycznego YAKY 4x240mm2,
d) Ułożenie kabla energetycznego YAKY 4x120mm2,
e) Ułożenie foli kalendrowej w wykopie dla oznaczenia położenia kabla energetycznego.,
f) Posadowienie w stacji MST oraz budynku nr 10 układu przełączania sieć-agregat-sieć,
g) Zaprawienie końcówek kablowych na kablach oraz podłączenie pod zaciski,
h) Wykonanie niezbędnych pomiarów,
i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w szczególności naniesienie przebiegu kabla na mapę geodezyjną,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: STWiOR, kosztorys ofertowy (ślepy) oraz wzór umowy – stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173063,04
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187557,53
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173063,04
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi elektroinstalacyjne "ELKO" Marcin Hasała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881483768
7.3.3) Ulica: Kórnicka 29
7.3.4) Miejscowość: Stęszew
7.3.5) Kod pocztowy: 62-060
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ELEKTROINSTALACYJNE "ELKO" MARCIN HASAŁA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ELEKTROINSTALACYJNE "ELKO" MARCIN HASAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173063,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Utrzymanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Remont i wymiana instalacji elektrycznej pomieszczeń magazynowych i technicznych w piwnicy oraz na parterze budynku Bursy Szkolnej nr 2
- Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 106 położonym przy ul. K. Janickiego 22 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zabezpieczeń akustycznych wzdłuż DK 86 w Będzinie na wysokości ulic: Hutniczej, Mickiewicza i Wolności od km 11+704 do km 12+915
- Zagospodarowanie ogólnomiejskiej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej dla mieszkańców w Żorach przy ul. Bażanciej pn: "Przystanek Bażanciarnia-Leśna Akademia".
- Dobudowa oświetlenia na ul. Działowskiego w ramach realizacji zadania pn. "Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy VIII.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 270032K w km od 0+272,7 do 0+519,6 wraz z budową przepustu w km 0+513,5 w miejscowości Libusza, Gmina Biecz.
- Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu ul. Kościuszki i Moniuszki w m. Jarocin, gm. Jarocin - ETAP I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.