Og³oszenie z dnia 2024-01-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00231355/01 - Wynik z dnia 2024-03-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa biletów komunikacji miejskiej na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 879 79 50
1.5.8.) Numer faksu: 85 879 79 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa biletów komunikacji miejskiej na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e986b9e3-babd-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00064584
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045629/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa biletów komunikacji miejskiej upowa¿niaj±cych do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Bia³egostoku na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku
z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem, b) Zamawiaj±cy okre¶la
niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.,
c) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc,
d) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu
otwarcia ofert,
e) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
2. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków
dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w
postaci papierowej, przyjmuje siê datê z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty
elektronicznej na adres sekretariat@mopr.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Miejski
O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku ul. Malmeda Icchoka 8, 15-440 Bia³ystok (nr tel. 85 879 79 50, email:
sekretariat@mopr.bialystok.pl).
2. W sprawach zwi±zanych z danymi Wykonawcy mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych: kontakt pod nr
telefonu: 85 879 79 84 lub pod adresem mail:iod@mopr.bialystok.pl.
3. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
6. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± tak¿e upowa¿nieni
pacownicy Zamawiaj±cego oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie (02 -672) przy ul. Domalewskiej
49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy
w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS:0000041441, REGON 017282436, NIP:
526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia
Og³oszenie nr 2023/BZP 00550744/01 z dnia 2023-12-13
2023-12-13 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
publicznego, dzia³aj±c± pod adresem https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata.
7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku , Wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o
udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe.
2. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy
publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s±
przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu
administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa:
a) biletów okresowych imiennych miesiêcznych normalnych w 1 strefie na wszystkie linie (w formie elektronicznej) o nominale 130,00 z³, w ilo¶ci 108 sztuk,
b) biletów okresowych na okaziciela normalnych 30-dniowych w 1 strefie na wszystkie linie (w formie elektronicznej), o nominale 145,00 z³, w ilo¶ci 1464 sztuk.
2. Bilety, o których mowa w pkt 1. lit. a, s± wa¿ne w wyznaczonych miesi±cach, od pierwszego do ostatniego dnia miesi±ca.
3. Bilety, o których mowa w pkt 1. lit. b, zachowuj± wa¿no¶æ przez 30 dni, licz±c od dnia rozpoczêcia ich wa¿no¶ci, i obejmuj± nastêpuj±ce okresy:
- 09.02.2024 r. – 09.03.2024 r.,
- 11.03.2024 r. – 09.04.2024 r.,
- 10.04.2024 r. – 09.05.2024 r.,
- 10.05.2024 r. – 08.06.2024 r.,
- 10.06.2024 r. – 09.07.2024 r.,
- 10.07.2024 r. – 08.08.2024 r.,
- 09.08.2024 r. – 07.09.2024 r.,
- 09.09.2024 r. – 08.10.2024 r.,
- 09.10.2024 r. – 07.11.2024 r.,
- 08.11.2024 r. – 07.12.2024 r.,
- 09.12.2024 r. – 07.01.2025 r.,
- 08.01.2025 r. – 06.02.2025 r.
4. Zamawiaj±cy posiada dostateczn± ilo¶æ kart elektronicznych na okaziciela, umo¿liwiaj±cych do³adowanie biletów okresowych normalnych na okaziciela 30 – dniowych w 1 strefie na wszystkie linie.
5. Wielko¶æ zakupu biletów jest wielko¶ci± szacunkow± i Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia o ok. 30% ilo¶ci dostarczanych biletów z mo¿liwo¶ci± proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ minimalna kwota która zostanie zap³acona z tytu³u realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu oferty.
6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilo¶ciowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych biletów z zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ umowy nie zostanie przekroczona.
7. Rozliczenie z Wykonawc± dokonywane bêdzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilo¶ci faktycznie dostarczonych biletów.
8. Wykonawca powinien posiadaæ uprawnienie do sprzeda¿y biletów zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Bia³egostoku, na podstawie zawartej umowy na ¶wiadczenie us³ugi sprzeda¿y biletów komunikacji miejskiej zawartej z Miastem Bia³ystok.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22459000-2 - Bilety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania dostawy czê¶ciowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców wy¿ej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w ¿±danym do za³±czenia do oferty – o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP (zgodnie z wzorem, stanowi±cymi za³±cznik nr 2 do SWZ) oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 13 SWZ, z³o¿onych na wezwanie Zamawiaj±cego potwierdzaj±cych powy¿sze o¶wiadczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) wype³niony i podpisany Formularz oferty (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ),b) o¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce dokonanie oceny ofert w kryterium termin wykonania dostawy czê¶ciowej - na Formularzu oferty,
c) o¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce dokonanie oceny ofert w kryterium termin p³atno¶ci - na Formularzu oferty,
d) Pe³nomocnictwo - w przypadku, gdy:
- umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych - Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia - Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
e) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP ( wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ) jako w³asne o¶wiadczenie Wykonawcy, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
f) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla ka¿dego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,
g) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
h) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla Podwykonawcy, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
i) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), dla ka¿dego z wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostêpniaj±cy zasoby do dyspozycji wykonawcy - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ,
j) zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia Wykonawcy potencja³u przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 12.5 SWZ, je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowi±zania o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
k) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy czy us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy ( wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia przy uwzglêdnieniu poni¿szych warunków:a) ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza, by warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej spe³nia³ co najmniej jeden z Wykonawców,
c) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
d) w przypadku, o którym mowa w pkt c), Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ,
e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy,
f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
g) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w §8 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platform pod adresem: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-01 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-01
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbl±skie do Zespo³u Szkó³ w Gronowie Elbl±skim i w Jeg³owniku w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. poprzez zakup biletów miesiêcznych
- Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbl±skie do Zespo³u Szkó³ w Gronowie Elbl±skim i w Jeg³owniku w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. poprzez zakup biletów miesiêcznych
wiêcej: Bilety »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.