eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce"Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1
stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaworzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 95

1.5.2.) Miejscowość: Gaworzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-180

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 738316285

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kubas@gaworzyce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1
stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bcee8af-7f40-4447-abe3-4954a2ae0768

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067723/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 494118,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie biletów miesięcznych na przewozy* w latach 2025-2026
uczniów i dzieci przedszkolnych z terenu Gminy Gaworzyce i Gminy Niegosławice dojeżdżających do placówek
oświatowych w:
- Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Gaworzycach, ul. Szkolna 211, 59-180 Gaworzyce
- Publicznego Przedszkola w Gaworzycach, ul. Szkolna 211a, 59-180 Gaworzyce
* Przez pojęcie „przewozu” należy rozumieć usługę transportu uczniów i dzieci przedszkolnych z miejscowości
wymienionych w pkt 4.2 do placówek oświatowych w Gaworzycach.
4.2. Zamawiający szacuje, że usługą przewozu objęte będzie około 185 uczniów i dzieci przedszkolnych w wieku 5-6 lat
uczęszczających do placówek oświatowych gminy Gaworzyce według następującego wykazu:
− przewóz do Szkoły Podstawowej w Gaworzycach, ul. Szkolna 211, 59-180 Gaworzyce, Przedszkola Publicznego w
Gaworzycach, ul. Szkolna 211a, 59-180 Gaworzyce
Miejscowość Liczba uczniów Liczba dzieci przedszkolnych w wieku 6 lat (rocznik 2018) Liczba dzieci przedszkolnych w
wieku 5 lat
(rocznik 2019)
Dzików 9 1 0
Mieszków 12 0 0
Koźlice 28 3 5
Gostyń 12 2 0
Kłobuczyn 54 6 3
Śrem 3 1 0
Witanowice 2 0 0
Kurów Wielki 3 1 0
Dalków 24 5 0
Nowa Jabłona 18 2 0
Nowy Dwór 2 0 0
Korytów 7 2 1
Grabik 5 0 0
Zimna Brzeźnica 4 1 1
Wierzchowice 2 0 0
RAZEM 185 24 10
4.3. Ze względu na specyfikę usługi, przedmiot zamówienia określony został szacunkowo, mimo określenia go przez
Zamawiającego z należytą starannością. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na miesiąc listopad 2024 r. i w
trakcie realizacji usługi mogą ulec zmianie. Szacunkowa liczba uczniów i dzieci przedszkolny może ulec zmianie o +/- 15 %
w terminie roku szkolnego.
4.4. Przewozy będą świadczone na podstawie zakupywanych biletów miesięcznych uprawniających do przejazdu środkami
komunikacji publicznej na istniejących lub utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, zgodnych z trasami
określonymi w pkt 4.11. Bilety miesięczne zakupywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą uprawniać do
pierwszeństwa przejazdu uczniów oraz dzieci przedszkolnych z biletem miesięcznym z miejscowości ich zamieszkania do
placówek oświatowych i ich powrotu po skończonych zajęciach do miejscowości ich zamieszkania. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do zmian w harmonogramie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których
Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami Zamawiającego (np. zmiana planu
zajęć w placówkach oświatowych). Zmiany obejmować mogą godziny kursów, ilości kursów oraz kolejność miejscowości.
Zamawiający dopuszcza także uzasadnione zmiany harmonogramu na wniosek Wykonawcy. Zmiany harmonogramów
Strony będą przekazywać do akceptacji na wskazane w Umowie do kontaktów adresy email w terminie nie krótszym niż 3
dni kalendarzowych od dnia od którego ma obowiązywać nowy / zmieniony harmonogram.
4.4a W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów jazdy utworzonych wg. Niniejszej specyfikacji, poza
niniejszym zleceniem, wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób w ramach opłat
biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i opiekunom w ramach zawartej umowy.
Uczniowie bezwzględnie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.
4.5. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety miesięczne (w rozbiciu na poszczególne
miejscowości) będzie przekazywana przez Zamawiającego do Wykonawcy na wskazany w Umowie do kontaktów adres
email w terminie do 27 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi przewozu. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do zmiany ilości zakupywanych w danym miesiącu biletów miesięcznych, w związku ze zmianą liczby przewożonych
uczniów na zasadach określonych w pkt. 4.3 W przypadku zwiększenia liczby uczniów oraz dzieci przedszkolnych objętych
usługą przewozu Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.
Wykonawca musi być przygotowany w razie potrzeby na zwiększenie liczby uczniów i dzieci przedszkolnych objętych usługą
przewozu na zasadach określonych w pkt. 4.3 poprzez zapewnienie autobusu o większej liczbie miejsc lub zwiększeniu
liczby kursów ale przy zachowaniu zasady jeden autobus na jedną trasę. Bilet miesięczny dla ucznia oraz dziecka
przedszkolnego upoważnia do przejazdu z miejscowości zamieszkania do placówki oświatowej i z powrotem po
zakończonych zajęciach.
4.6. Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, spełniać wymogi
bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami, posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NNW,
aktualne badania techniczne, posiadać odpowiednie oznakowanie dla przewozu uczniów i dzieci przedszkolnych oraz
dysponować odpowiednią ilością miejsc do liczby przewożonych na danej trasie pasażerów. Wykonawca musi zapewnić
przewożonym pasażerom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
4.7. W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprawny autobus
zastępczy i dokończyć przewóz uczniów na danej trasie, przy czym autobus zastępczy musi spełniać wszystkie wymagania
o których mowa w pkt 4.6.
4.8. Wykonawca musi dysponować ilością autobusów odpowiednią do realizacji zamówienia, nie mniejszą niż 2 autobusy o
ilości miejsc siedzących zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj. jeden autobus na jedną trasę.
4.9. Opiekę nad uczniami i dziećmi przedszkolnymi w autobusach podczas realizowania usługi przewozu zapewnia wykonywania opieki. Wykonawca zapewnia bezpłatne miejsce dla opiekuna zatrudnionego przez Zamawiającego w każdym
autobusie. Przed rozpoczęciem usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę na wskazany w Umowie do kontaktów adres
email o osobach, które zostały wyznaczone na opiekunów.
4.9a Wykonawca przed podpisaniem umowy w ciągu 5 dni od daty przesłania mu informacji o wyborze oferty zobowiązany
jest do zamontowania w każdym z autobusów, którymi będzie wykonywał niniejszą usługę, monitoringu wizyjnego, który
każdorazowo będzie nagrywał obraz wewnątrz pojazdu podczas codziennego przewozu uczniów. Monitoring musi
obejmować cały autobus. Nagrany materiał powinien być przechowywany przez okres 30 dni od dnia nagrania i w razie
zaistniałej potrzeby niezwłocznie udostępniany Zamawiającemu w formacie ogólnodostępnym.
4.9b Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć autobusy, którymi będzie świadczyć usługi przewozu osób, stanowiące
przedmiot zamówienia, w kasy rejestrujące (tzw. „bileterki”) posiadające pozytywną opinię ministra właściwego ds. finansów
publicznych. Kasy te muszą umożliwiać określenie kwoty dopłaty do przewozów, z podziałem na poszczególne kategorie ulg
ustawowych oraz umożliwiać sprzedaż biletów jednorazowych z zastosowaniem ulg ustawowych.
4.10. W ramach otwartego przewozu, Zamawiający może przewozić także dzieci przedszkolne poniżej 5 roku życia - na
koszt rodziców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508194,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554730,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508194,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W GORZOWIE WLKP. SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992663751

7.3.3) Ulica: UL. PODMIEJSKA 20

7.3.4) Miejscowość: GORZÓW WLKP.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508194,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.