eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ochrony osób i mienia w Teatrze Żydowskim im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w Teatrze Żydowskim im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 35

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-zydowski.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatr-zydowski.art.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c10d3ea8-ae2d-485c-9b04-5ff6d8273b60

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia w Teatrze Żydowskim im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c10d3ea8-ae2d-485c-9b04-5ff6d8273b60

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062434/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 740010,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 657992,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu stałej oraz bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 35 w Warszawie.

Wykonywanie usługi ochrony fizycznej będzie się odbywało w ramach pełnienia dyżurów przez wyznaczonych pracowników ochrony na posterunku ochrony na portierni zlokalizowanym w obiekcie Zamawiającego. W ramach usługi ochrony Wykonawca zapewnieni również – w razie potrzeby – przyjazd patrolu interwencyjnego na każde wezwanie pracownika ochrony lub upoważnionego pracownika/współpracownika Teatru. W celu wezwania patrolu interwencyjnego Wykonawca dostarczy jeden czynny przycisk alarmowy (antynapadowy) do zainstalowania na posterunku ochroniarskim na portierni.

W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 17 520 roboczogodzin (z zastrzeżeniem, że 1 roboczogodzina = 60 minut), po 8 760 roboczogodzin w każdym roku.

Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ważnej przez okres trwania umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnoprawnej w zakresie właściwym dla prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł (dwa miliony złotych). Umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej co najmniej powinna obejmować swoim zakresem odpowiedzialność za szkody w mieniu oraz na osobie, a także czyste straty finansowe (w tym czyste straty finansowe obejmujące odpowiedzialność Wykonawcy na co najmniej 200 tyś. złotych) wyrządzone Zamawiającemu związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656831,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777078,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656831,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY "ARGUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750116354

7.3.3) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 16B lokal 5

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Grupa interwencyjna.
Podwykonawca: ARGUS GROUP 1 Sp. z o.o., ul. Łucka 15/1318, 00-842 Warszawa.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656831,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-31 do 2027-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.