eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrwiniaUsługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drwinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drwinia 57

1.5.2.) Miejscowość: Drwinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-709

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.topor@drwinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e81d5744-98ba-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018157/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545232

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 594520,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Gminy Drwinia na trasie Mikluszowice - Ispina - Mikluszowice (linia nr 1) w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na następującej trasie:

Park&Ride Mikluszowice - Gawłówek - Mikluszowice - Dziewin - Drwinia - Zielona - Świniary - Grobla - Ispina - Grobla - Świniary - Zielona - Drwinia - Dziewin - Mikluszowice - Gawłówek - Park&Ride Mikluszowice

1. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z uruchomieniem i obsługą linii nr 1 na trasie Mikluszowice - Ispina - Mikluszowice
2. Wykonawca pobierać będzie opłaty za bilet normalny w wysokości 2,00 zł (dwa złote 00/100).
3. Wykonawca pobierać będzie opłaty za bilet miesięczny w wysokości 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych 00/100)
4. Opłata będzie stanowić dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Planowana ilość kursów dziennie w dni powszednie - 11
6. Planowana ilość kursów dziennie w soboty - 5
7. Długość trasy Mikluszowice - Ispina - Mikluszowice - 33 km
8. . Na potrzeby wyliczenia ceny należy przyjąć liczba przejazdów w roku - 2 743 kursów
9. Na potrzeby wyliczenia ceny należy przyjąć ilość kilometrów - 90 519,00 km
10. Na potrzeby wyliczenia ceny należy przyjąć godziny kursów: pierwszy - około godz. 4.00; ostatni - około godz. 23,00
11. Wykonawca w sprzedaży biletów uwzględniał będzie ulgi ustawowe oraz honorował bilet miesięczne.
12. Prawo do bezpłatnych przejazdów mają dzieci i młodzież ucząca się na podstawie ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej.
13. Sprzedaż biletów i zwrot za stosowanie ulg ustawowych stanowić będzie dochód Wykonawcy i będzie pomniejszać rekompensatę.
14. Wykaz przystanków i mapa przejazdu znajduje się w załączniku.
15. Obowiązkiem Operatora jest przygotowanie oraz aktualizowanie, na zlecenie Organizatora (Zamawiającego) rozkładów jazdy oraz uzgodnienie ich z Organizatorem (Zamawiającym). Operator ma obowiązek min. 3 dni wcześniej poinformować pasażerów o planowanych zmianach w rozkładach jazdy.
16. Operator (Wykonawca) ponosi koszt dojazdu ze swojej siedziby do przystanku początkowego oraz z przystanku końcowego do swojej siedziby. Trasa do przystanku początkowego oraz z przystanku końcowego nie jest wliczana w ilość wzkm do zrealizowania w ramach usługi względem Organizatora.
17. Operator (Wykonawca) zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia wykorzystywanych przez Operatora pojazdów zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów obowiązującego prawa a także ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Operatora w zakresie świadczonej usługi w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usługi (w tym także szkód komunikacyjnych)

Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:
1) kierowców,
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2022 r. poz. 1952). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 316816,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Gminy Drwinia na trasie Gawłówek - Niedary - Gawłówek (linia nr 2) w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na następującej trasie:

Gawłówek - Mikluszowice - Dziewin - Drwinia - Wola Drwińska - Wyżyce - Bieńkowice - Niedary - Bieńkowice - Wyżyce - Wola Drwińska - Drwinia - Dziewin - Mikluszowice - Gawłówek

1. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z uruchomieniem i obsługą linii nr 2 na trasie Gawłówek - Niedary - Gawłówek
2. Wykonawca pobierać będzie opłaty za bilet normalny w wysokości 2,00 zł (dwa złote 00/100).
3. Wykonawca pobierać będzie opłaty za bilet miesięczny w wysokości 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych 00/100)
4. Opłata będzie stanowić dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Planowana ilość kursów dziennie w dni powszednie - 12
6. Długość trasy Mikluszowice - Ispina - Mikluszowice - 29,00 km
7. . Na potrzeby wyliczenia ceny należy przyjąć liczba przejazdów w roku - 2 736 kursów
8. Na potrzeby wyliczenia ceny należy przyjąć ilość kilometrów - 79 344,00 km
9. Na potrzeby wyliczenia ceny należy przyjąć godziny kursów: pierwszy - około godz. 6.00; ostatni - około godz. 20,00
10. Wykonawca w sprzedaży biletów uwzględniał będzie ulgi ustawowe oraz honorował bilet miesięczne.
11. Prawo do bezpłatnych przejazdów mają dzieci i młodzież ucząca się na podstawie ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej.
12. Sprzedaż biletów i zwrot za stosowanie ulg ustawowych stanowić będzie dochód Wykonawcy i będzie pomniejszać rekompensatę.
13. Wykaz przystanków i mapa przejazdu znajduje się w załączniku.
14. Obowiązkiem Operatora jest przygotowanie oraz aktualizowanie, na zlecenie Organizatora (Zamawiającego) rozkładów jazdy oraz uzgodnienie ich z Organizatorem (Zamawiającym). Operator ma obowiązek min. 3 dni wcześniej poinformować pasażerów o planowanych zmianach w rozkładach jazdy.
15. Operator (Wykonawca) ponosi koszt dojazdu ze swojej siedziby do przystanku początkowego oraz z przystanku końcowego do swojej siedziby. Trasa do przystanku początkowego oraz z przystanku końcowego nie jest wliczana w ilość wzkm do zrealizowania w ramach usługi względem Organizatora.
16. Operator (Wykonawca) zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia wykorzystywanych przez Operatora pojazdów zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów obowiązującego prawa a także ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Operatora w zakresie świadczonej usługi w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usługi (w tym także szkód komunikacyjnych),

Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:
1) kierowców,
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2022 r. poz. 1952). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 277704,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349403,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349403,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349403,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARK TRAWEL Marek Wielgus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681413284

7.3.3) Ulica: Baczków

7.3.4) Miejscowość: Dziewin

7.3.5) Kod pocztowy: 32-708

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349403,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-05 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306267,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306267,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306267,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARK TRAWEL Marek Wielgus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681413284

7.3.3) Ulica: Baczków

7.3.4) Miejscowość: Dziewin

7.3.5) Kod pocztowy: 32-708

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306267,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-05 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.