eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzebielinekKompleksowa dostawa gazu ziemnego



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZEBIELINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001077565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B/N

1.5.2.) Miejscowość: Strzebielinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-250

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 676 76 90

1.5.8.) Numer faksu: 58 676 75 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzebielinek@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielinek.naszdps.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.strzebielinekdps.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b64c834-60fd-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078554/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT.331.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do punktu poboru znajdującego się w obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku
2. Szacunkowe zapotrzebowanie gazu na okres od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r. wynosić będzie: 2 509 760 kWh (w taryfach W-4).
Wskazana ilość paliwa gazowego jest szacunkowa – została ustalona na podstawie pobranej energii w ostatnich 12 miesiącach i może ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu wyszacowanej ilości gazu. Zamawiający przewiduje ewentualne zmniejszenie/zwiększenie łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego w zakresie do +/-10% wolumenu podstawowego określonego w SWZ, Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę gazu zgodnie z ofertą Wykonawcy.
3. Charakterystyka gazowa obiektu zamawiającego :
a) grupa przyłączeniowa - podmioty deklarujące pobór paliwa gazowego w ilości powyżej 10 m3/h w przeliczeniu na gaz ziemny wysokometanowy E o cieple spalania 39,5 MJ/m3,
b) grupa taryfowa – W-4 dla odbiorców deklarujących pobór paliwa gazowego z sieci dystrybucyjnej w odniesieniu do gazu ziemnego wysokometanowego E w zakresie mocy umownej powyżej 65 m3/h do 1000 m3/h włącznie,
c) cel wykorzystania paliwa gazowego: ogrzewanie obiektu i podgrzewanie wody.
d) rodzaj i ilość urządzeń gazowych - 1 szt. kocioł wodny WCV 350 o mocy 350 kW, 1 szt. kocioł wodny FAKO TURBO 300 o mocy 300kW, 1 szt. kocioł wodny FAKO TURBO 150 o mocy 150 kW,
e) przewidywane roczne szacunkowe zużycie paliwa gazowego – ok. 1.254.880 kWh,
f) moc zamawiana - 76 m3/h = 844 kWh/h,
g) wymagane minimalne ciśnienie paliwa gazowego w punkcie dostawy i odbioru: nie mniejsze niż 1,6 kPa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09120000-6 - Paliwa gazowe

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 802727,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916967,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 802727,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 802727,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.