Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035973/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064732 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Wykonanie robót budowlanych z zakresu bieżących remontów i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów w 2021r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ZŁOTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Petera Josepha Lenne 1
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672633471
1.5.8.) Numer faksu: +48 672632557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlotow@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Wykonanie robót budowlanych z zakresu bieżących remontów i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów w 2021r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efda2c1a-a0f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020655/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remonty ikonserwacje dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035973/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251999 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie leśnictw: Augustowo, Paruszka, Plecemin, Wąsosz, Leśnik1. Szczegółowy zakres prac, jakie w ramach przedmiotu zamówienia ma wykonać Wykonawca zawarty jest w:
a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
b) Przedmiarze robót,
c) Mapach poglądowych określających lokalizację wykonywania prac,
d) Projektowanych postanowieniach umownych
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót.
Gwarancja będzie obejmować:
a. stwierdzone wady po odbiorze robót,
b. usterki i wady związane z jakością i trwałością wykonania.
W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się, iż w ciągu 30 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego, dokona usunięcia ujawnionych wad i usterek.
3.Informacje na temat kosztorysu
Kosztorys ofertowy Wykonawcy składany wraz z ofertą powinien być sporządzony metodą uproszczoną.
BRAK KOSZTORYSU OFERTOWEGO skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia”.
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Osobami objętymi tym obowiązkiem są wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący prace z zakresu obsługi urządzeń technicznych.
5. Obowiązek określony w ust. 4 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4.
6. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 4 powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 181038 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie leśnictw: Łączyń, Potok, Witrogoszcz, Kujan, Łobzonka1. Szczegółowy zakres prac, jakie w ramach przedmiotu zamówienia ma wykonać Wykonawca zawarty jest w:
a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
b) Przedmiarze robót,
c) Mapach poglądowych określających lokalizację wykonywania prac,
d) Projektowanych postanowieniach umownych
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót.
Gwarancja będzie obejmować:
a. stwierdzone wady po odbiorze robót,
b. usterki i wady związane z jakością i trwałością wykonania.
W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się, iż w ciągu 30 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego, dokona usunięcia ujawnionych wad i usterek.
3.Informacje na temat kosztorysu
Kosztorys ofertowy Wykonawcy składany wraz z ofertą powinien być sporządzony metodą uproszczoną.
BRAK KOSZTORYSU OFERTOWEGO skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia”.
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Osobami objętymi tym obowiązkiem są wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący prace z zakresu obsługi urządzeń technicznych.
5. Obowiązek określony w ust. 4 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4.
6. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 4 powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 87282,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218762,58
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218762,58
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218762,58
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Hurt-Trans-Kawiko Władysław Szyling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.3) Ulica: Zabartowo 38A
7.3.4) Miejscowość: Więcbork
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218762,58
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99385,48
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99385,48
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99385,48
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Hurt-Trans-Kawiko Władysław Szyling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.3) Ulica: Zabartowo 38A
7.3.4) Miejscowość: Więcbork
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99385,48
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Przebudowa drogi powiatowej 1054P i 1050P na odcinku od drogi nr 190 do miejscowości Buntowo
- "ARANŻACJA SKWERÓW I TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE MIASTA ZŁOTÓW"
- "BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKA SPORTOWEGO, MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z CHODNIKAMI I OŚWIETLENIEM W REJONIE UL. DWÓR ZŁOTOWSKI W ZŁOTOWIE"
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.