eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 47 000

1.5.8.) Numer faksu: 42 25 47 101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/ias-lodz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb25903a-5351-4df6-836d-f657a73e0669

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104503/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Naprawy pogwarancyjne, przeglądy serwisowe, przeglądy gwarancyjne i badania techniczne pojazdów służbowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619153

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 540650,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby
Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki KIA. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części I - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 46504,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby
Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki OPEL. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 2 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby
Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki HYUNDAI. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 3 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 6991,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby
Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki TOYOTA. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 4 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 14634,14 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby
Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki RENAULT. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 5 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 6991,86 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a)Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83, 90-436 Łódź, ul. Gibalskiego 2/4, 91 – 849 Łódź; b)Pierwszy
Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, c)Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Św. Teresy 105,
91-222 Łódź, d)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, e)Drugi Urząd Skarbowy
Łódź Górna, ul. Wróblewskiego 10 a, 93-578 Łódź, f)Urząd Skarbowy Łódź – Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź,
g)Urząd Skarbowy Łódź – Śródmieście, ul. Dowborczyków 9/11, 90-019 Łódź, h)Urząd Skarbowy Łódź – Widzew, ul.
Papiernicza 7, 92-312 Łódź, i)Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi, al. T. Kościuszki 85, 90-436 Łódź, j)Urząd Skarbowy w
Zgierzu, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz, k)Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice,
l)Urząd Skarbowy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, m)Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi: ul. ks.
Brzóski 24, 91-315 Łódź; ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź; ul. Ustronna 3/9, 93-350 Łódź; ul. Św. Teresy 106, 91-341 Łódź.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 6 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 20245 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 350585,36 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno, b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w
Łodzi, ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 7 - teren miasta Kutno.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 7170,73 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice,
b) Urząd Skarbowy w Łęczycy, al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca,
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 8 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 5268,29 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Urząd Skarbowy
Głowno, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 9 – maksymalne 25 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 2634,14 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Łódzki Urząd Celno –
Skarbowy w Łodzi, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 10 – maksymalne 25
km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 5268,29 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask,
b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz,
c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,
d) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi: ul. Kowalskiego 7, 98-200 Sieradz; ul. Wojska Polskiego 63, 98-200 Sieradz.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 11 – maksymalne 40 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 18357,72 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98- 300 Wieluń,
b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów, Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 12 – maksymalne 35 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 7902,43 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno,
b)Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 13 – maksymalne 40 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 5268,29 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych
służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Bełchatowie, ul. Piłsudskiego 18, 97-400 Bełchatów,
b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Dworska 6a, 97-300 Piotrków
Trybunalski; ul. Szkolna 30/33, 97-300 Piotrków Trybunalski,
c) Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 14 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 59593,49 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Urząd Skarbowy w
Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 15 – maksymalne 30 km od
wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.5.5.) Wartość części: 2634,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116677,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116677,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARUS.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262667507

7.3.3) Ulica: Łozowa 10

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-496

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19732,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21402,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19732,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAB MOTORS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712932488

7.3.3) Ulica: Sulejowska 45B

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.