Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619153/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 47 000
1.5.8.) Numer faksu: 42 25 47 101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/ias-lodz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb25903a-5351-4df6-836d-f657a73e0669
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104503/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Naprawy pogwarancyjne, przeglądy serwisowe, przeglądy gwarancyjne i badania techniczne pojazdów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 540650,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych IzbyAdministracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki KIA. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części I - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 46504,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych IzbyAdministracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki OPEL. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 2 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych IzbyAdministracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki HYUNDAI. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 3 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 6991,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych IzbyAdministracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki TOYOTA. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 4 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 14634,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych IzbyAdministracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki RENAULT. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 5 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 6991,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a)Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83, 90-436 Łódź, ul. Gibalskiego 2/4, 91 – 849 Łódź; b)Pierwszy
Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, c)Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Św. Teresy 105,
91-222 Łódź, d)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, e)Drugi Urząd Skarbowy
Łódź Górna, ul. Wróblewskiego 10 a, 93-578 Łódź, f)Urząd Skarbowy Łódź – Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź,
g)Urząd Skarbowy Łódź – Śródmieście, ul. Dowborczyków 9/11, 90-019 Łódź, h)Urząd Skarbowy Łódź – Widzew, ul.
Papiernicza 7, 92-312 Łódź, i)Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi, al. T. Kościuszki 85, 90-436 Łódź, j)Urząd Skarbowy w
Zgierzu, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz, k)Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice,
l)Urząd Skarbowy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, m)Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi: ul. ks.
Brzóski 24, 91-315 Łódź; ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź; ul. Ustronna 3/9, 93-350 Łódź; ul. Św. Teresy 106, 91-341 Łódź.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 6 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 20245 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 350585,36 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno, b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w
Łodzi, ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno. Lokalizacja
warsztatu/serwisu dla Części nr 7 - teren miasta Kutno.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 7170,73 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice,
b) Urząd Skarbowy w Łęczycy, al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca,
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 8 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 5268,29 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Urząd Skarbowy
Głowno, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 9 – maksymalne 25 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 2634,14 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Łódzki Urząd Celno –
Skarbowy w Łodzi, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 10 – maksymalne 25
km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 5268,29 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask,
b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz,
c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,
d) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi: ul. Kowalskiego 7, 98-200 Sieradz; ul. Wojska Polskiego 63, 98-200 Sieradz.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 11 – maksymalne 40 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 18357,72 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98- 300 Wieluń,
b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów, Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 12 – maksymalne 35 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 7902,43 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno,
b)Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 13 – maksymalne 40 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 5268,29 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowychsłużbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Bełchatowie, ul. Piłsudskiego 18, 97-400 Bełchatów,
b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Dworska 6a, 97-300 Piotrków
Trybunalski; ul. Szkolna 30/33, 97-300 Piotrków Trybunalski,
c) Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 14 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 59593,49 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Urząd Skarbowy wOpocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 15 – maksymalne 30 km od
wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w
pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były
zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1465).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 6 stycznia 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 2634,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116677,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116677,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARUS.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262667507
7.3.3) Ulica: Łozowa 10
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-496
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19732,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAB MOTORS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712932488
7.3.3) Ulica: Sulejowska 45B
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp”:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 6 grudnia 2024 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowych i napraw pojazdów użytkowanych przez MSZ
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg
- Naprawy pojazdów służbowych dla sześciu jednostek Policji garnizonu łódzkiego.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu.
więcej: Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.