Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030355/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064768 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domaniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 2
1.5.2.) Miejscowość: Domaniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-434
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46-830-17-60
1.5.8.) Numer faksu: 46-830-17-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@domaniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.domaniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://domaniewice.bipst.pl/a,16256,przebudowa-z-rozbudowa-i-zmiana-sposobu-uzytkowania-pomieszczen-uslugowych-na-zlobek-gminny-klub-mal.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fbec9dc-9909-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003312/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030355/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333547,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Przebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha””.
2 Zakres prac i czynności obejmuje m.in.:
Roboty rozbiórkowe:
• Demontaż stolarki drzwiowej i okiennej przewidzianej do demontażu;
• Demontaż elementów instalacji sanitarnej : grzejników, umywalek, misek ustępowych oraz instalacji z nimi związanych;
• Powiększenie istniejących otworów drzwiowych;
• Wyburzenie projektowanych otworów drzwiowych;
• Usunięcie terakoty i glazury w pomieszczeniach sanitarnych;
• Wyburzenie części ścian działowych w pomieszczeniach sanitarnych;
• Usunięcie posadzki z terakoty w pomieszczeniach;
• Oczyszczenie ścian i sufitów z powłok malarskich;
• Usunięcie spocznika betonowego przed wejściem;
Roboty budowlane:
• Budowa przedsionka z wózkownią: wykonanie fundamentów żelbetowych, wykonanie ścian żelbetowych z ociepleniem i otynkowaniem, montaż konstrukcji dachu, montaż pokrycia dachu, wykonanie podłogi;
• Budowa wejścia do budynku z pochylnią dla niepełnosprawnych z kostki betonowej;
• Wykonanie nadproży i podciągów stalowych w miejscach wyburzanych otworów;
• Wykonanie warstwy wyrównującej na podłogach;
• Wykonanie projektowanych ścian działowych;
• Zabudowa elementów instalacji sanitarnej;
• Uzupełnienie ubytków ścian i wykonanie gładzi gipsowych;
Roboty instalacyjne:
• Montaż instalacji elektrycznej i oświetleniowej z istniejącego punktu zasilania;
• Montaż instalacji wodnej zimnej i ciepłej, kanalizacji i c.o. do punktów poboru;
• Montaż grzejników;
• Montaż instalacji wentylacji wyciągowej z pomieszczeń sanitarnych;
• Montaż instalacji alarmowej i monitoringu;
Roboty wykończeniowe i montażowe :
• Montaż stolarki drzwiowej i okiennej;
• Wykonanie posadzki z terakoty;
• Ułożenie wykładziny pcv;
• Wykonanie okładzin z glazury;
• Malowanie ścian;
• Montaż sufitów podwieszonych;
• Montaż elementów wyposażenia stałego: opraw oświetleniowych, umywalek, misek ustępowych; armatury sanitarnej, luster ściennych;
• Montaż poręczy podjazdu dla nps.
• Montaż kanałów i kratek wentylacyjnych;
• Montaż nawiewników okiennych;
• Dostarczenie i montaż elementów stałej zabudowy meblowej z wyposażeniem;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340226,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464925
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340226,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONTIA ANNA PIECHOTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361306983
7.3.3) Ulica: ul. Leśniej Polanki
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340226,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.