eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomaniewicePrzebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064768 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domaniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 2

1.5.2.) Miejscowość: Domaniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-434

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46-830-17-60

1.5.8.) Numer faksu: 46-830-17-61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@domaniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.domaniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://domaniewice.bipst.pl/a,16256,przebudowa-z-rozbudowa-i-zmiana-sposobu-uzytkowania-pomieszczen-uslugowych-na-zlobek-gminny-klub-mal.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fbec9dc-9909-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003312/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030355/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 333547,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Przebudowa z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na żłobek ,,Gminny Klub Malucha””.
2 Zakres prac i czynności obejmuje m.in.:
Roboty rozbiórkowe:
• Demontaż stolarki drzwiowej i okiennej przewidzianej do demontażu;
• Demontaż elementów instalacji sanitarnej : grzejników, umywalek, misek ustępowych oraz instalacji z nimi związanych;
• Powiększenie istniejących otworów drzwiowych;
• Wyburzenie projektowanych otworów drzwiowych;
• Usunięcie terakoty i glazury w pomieszczeniach sanitarnych;
• Wyburzenie części ścian działowych w pomieszczeniach sanitarnych;
• Usunięcie posadzki z terakoty w pomieszczeniach;
• Oczyszczenie ścian i sufitów z powłok malarskich;
• Usunięcie spocznika betonowego przed wejściem;
Roboty budowlane:
• Budowa przedsionka z wózkownią: wykonanie fundamentów żelbetowych, wykonanie ścian żelbetowych z ociepleniem i otynkowaniem, montaż konstrukcji dachu, montaż pokrycia dachu, wykonanie podłogi;
• Budowa wejścia do budynku z pochylnią dla niepełnosprawnych z kostki betonowej;
• Wykonanie nadproży i podciągów stalowych w miejscach wyburzanych otworów;
• Wykonanie warstwy wyrównującej na podłogach;
• Wykonanie projektowanych ścian działowych;
• Zabudowa elementów instalacji sanitarnej;
• Uzupełnienie ubytków ścian i wykonanie gładzi gipsowych;
Roboty instalacyjne:
• Montaż instalacji elektrycznej i oświetleniowej z istniejącego punktu zasilania;
• Montaż instalacji wodnej zimnej i ciepłej, kanalizacji i c.o. do punktów poboru;
• Montaż grzejników;
• Montaż instalacji wentylacji wyciągowej z pomieszczeń sanitarnych;
• Montaż instalacji alarmowej i monitoringu;
Roboty wykończeniowe i montażowe :
• Montaż stolarki drzwiowej i okiennej;
• Wykonanie posadzki z terakoty;
• Ułożenie wykładziny pcv;
• Wykonanie okładzin z glazury;
• Malowanie ścian;
• Montaż sufitów podwieszonych;
• Montaż elementów wyposażenia stałego: opraw oświetleniowych, umywalek, misek ustępowych; armatury sanitarnej, luster ściennych;
• Montaż poręczy podjazdu dla nps.
• Montaż kanałów i kratek wentylacyjnych;
• Montaż nawiewników okiennych;
• Dostarczenie i montaż elementów stałej zabudowy meblowej z wyposażeniem;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340226,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464925

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340226,95

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONTIA ANNA PIECHOTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361306983

7.3.3) Ulica: ul. Leśniej Polanki

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340226,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-
2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.