eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów"Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów" - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów”
- II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 346 95 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6a2ae2f-372a-4ff8-afe3-f121f9c2bc97

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów”
- II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6a2ae2f-372a-4ff8-afe3-f121f9c2bc97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026442/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565157

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy ujęcia i stacji uzdatniania wody na terenie ujęcia wody w m. Kleszcze i jej budowa zgodnie z tą dokumentacją,
- opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie na jej podstawie sieci wodociągowej relacji Kleszcze – Osieki – Łazy.

Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym opracowanym w kwietniu 2024 r. na potrzeby niniejszego postępowania przetargowego stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

Uwaga:
Zakres dotyczący zaprojektowania i budowy sieci wodociągowej opisany w TOMIE 2 „Nowe sieci wodociągowe” PFU należy realizować wg WARIANTU 2 ”Gminne drogi gruntowe”.

Zamawiający wprowadził zmianę do treści PFU w zakresie rzeczowym dot. dostawy i montażu dwóch zbiorników magazynowych wody uzdatnionej o łącznej poj. 350m³.

W zakresie inwestycji należy uwzględnić rozwiązania umożliwiające wykorzystywanie energii odnawialnej (np. montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku).

Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.

Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Edycja6PGR/2023/1625/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7346614,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11999135,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7346614,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze TEBRA G. Kowalczyk Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330554480

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7346614,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.