Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00493582/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184464043
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwniczna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-769b6508-7ae8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038243/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 571069,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw w ramach zadania pn.
„Dostawy oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 2023”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostaw dla:
2.1.
2.2. Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój - w ilości ok. 8 000 litrów w ciągu realizacji umowy (dwa zbiorniki o pojemności 1 600 l),
2.3. Szkoły Podstawowej w Łomnicy Zdrój w ilości ok. 42 000 litrów w ciągu realizacji umowy (cztery zbiorniki o pojemności 2 500 l) ,
2.4. Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 1 w Piwnicznej-Zdroju w ilości ok. 40 000 litrów w ciągu realizacji umowy (cztery zbiorniki o pojemności 2 500 l),
2.5. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Piwnicznej-Zdroju w ilości ok. 18 000 litrów w ciągu realizacji umowy (sześć zbiorników o pojemności 1 000 l),
2.6. Szkoła Podstawowa w Głębokiem w ilości ok. 8 000 litrów w ciągu realizacji umowy (trzy zbiorniki o pojemności 1 000 l).
3. Ogółem ok. 116 000 litrów oleju opałowego na 1 rok.
4. Pierwsza dostawa realizowana będzie w terminach i ilościach określonych według zgłoszonego zapotrzebowania poszczególnych szkół i gminy.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej opałowy spełniał wymogi techniczne oraz następujące kryteria:
Gęstość w temperaturze 15°C kg/m3 Min. 820 max. 860
Wartość opałowa MJ/kg Min. 42,6
Do 250°C destyluje %(V/V) Max. 65
Do 350°C destyluje %(V/V) Min. 85
Lepkość kinematyczna w tem. 20°C Mm2/s Max. 6
Temperatura płynięcia °C Max. -20
Temperatura mętnienia °C Nie normalizowana
Temperatura zapłonu °C Min. 56
Poz. Po koksowaniu z 10% pozost. dest. % (mm/mm) Max. 0,3
Pozostałość po spopieleniu % (mm/mm) Max. 0,01
Zawartość siarki % (mm/mm) Max. 0,1
Zawartość wody Mg/kg Max. 200
Zawartość zanieczyszczeń stałych Mg/kg Max. 24
Barwa --------------------- Czerwone
Zawartość znacznika (Solvent Yellow 124) Mg/l Min. 6,0 max. 9,0
Zawartość barwnika (Solvet Red 19) Mg/l Min. 6,3
6. Dostawy realizowane będą w litrach gotowego wyrobu w temperaturze +15°C.
7. Miejsce realizacji: w granicach Gminy Piwniczna-Zdrój.
8. Paliwo będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 z późn.zm) oraz odpowiednio normy PN-C-96024 (Przetwory naftowe – Oleje opałowe) lub równoważnych.
9. Dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną, za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia i terminowość dostaw.
11. Dostawy odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia i bieżących potrzeb Zamawiającego.
12. Zamawiający wymaga dostaw oleju opalowego zgodnego z norma PN-C-96024 (Przetwory naftowe – Oleje opałowe) lub równoważnych.
13. Czas od złożenia zamówienia do wykonania nie powinien być dłuższy niż 2 dni robocze. Godziny dostawy w dni robocze 7:00 do 15:00.
14. Dostarczający paliwo przedstawiciel Wykonawcy, zobowiązany jest posiadać dokument wydania paliwa z magazynu i okazać go, na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. Dokument wydania paliwa z magazynu nie może być wystawiony wcześniej niż 24 godziny poprzedzające dostawę. Brak dokumentów określonych wyżej może być podstawą odmowy przyjęcia dostarczonego paliwa.
15. Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur wystawianych po każdej dostawie. Faktura musi zawierać: datę dostawy, rodzaj i ilość dostarczonego paliwa, cenę jednostkową brutto za 1 l paliwa z uwzględnieniem upustu, komunikat cenowy producenta o zmianie ceny obowiązującej w dniu dostawy.
16. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone normami jakości i musi być dopuszczony do obrotu. Wykonawca udziela gwarancji na jakość sprzedawanego paliwa.
17. Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać w pełni wartości umowy. Gwarantowana ilość dostaw wynosi 70% szacowanych ilości dla danego punktu.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ogólnej ilości i wartości dostaw maksymalnie o 30% ilości określonej w pkt 2 Rozdziału III.
19. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić raz lub więcej razy (łącznie do wartości 30 % umowy) i uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji następuje w terminie obowiązywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usługi w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
20. Wydruk ze strony internetowej producenta paliwa będzie udokumentowaniem ceny obowiązującej na dzień dostawy paliwa. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć datę 16.12.2022 cena producenta ogłaszana przez PKN Orlen na stronie internetowej orlen.pl – oferowany upust do ceny netto.
21. Nazwy/kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV:
Olej opałowy – CPV – 09135100 – 5
22. We wszystkich miejscach SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm , europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednia wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny, to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak: np. Wydajność, parametry techniczne (wielkość, rozmiar, waga itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych, funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.
Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wykazać na etapie złożenia oferty (w ofercie), że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne w zakresie cech i właściwości oferowanego przedmiotu lub zgodności z równoważną normą lub oceną techniczną lub specyfikacją techniczną w stosunku do wskazanej przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, spełnia wymagania Zamawiającego w sposób równie dobry bądź lepszy, co rozwiązanie pierwotne opisane przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.
23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za nienależyte wykonanie zamówienia.
24. Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
25. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
27. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części, bowiem przedmiot zamówienia obejmuje, jeden rodzaj dostaw. W związku z tym nie ma możliwości organizacyjnych i technicznych, aby niniejsze zamówienie podzielić na części. Tym samym spełnione zostały przesłanki m. in. nadmiernych trudności technicznych, a także nadmiernych kosztów wykonania zamówienia oraz braku możliwości skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne elementy zamówienia, uzasadniające odstąpienie od podziału zamówienia na części. Podział zamówienia na części mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
28. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
29. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy
30. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiających a Wykonawcą odbywać się będą w polskich złotych (PLN).
31. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
32. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789020,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789020,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789020,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurosped Paliwa sp o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262859519
7.3.3) Ulica: Dworska 6
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789020,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Społecznej w Kalince
- Dostawa oleju opałowego
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.