Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024165/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00028085/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-06
- 2021/BZP 00028884/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00068180/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-28
- 2021/BZP 00064795/02 - Wynik z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064795 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż ławek, koszy na odpady i leżaków przeznaczonych
na teren tężni solankowej w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż ławek, koszy na odpady i leżaków przeznaczonychna teren tężni solankowej w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-291d4f4e-8f0f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa małej architektury na teren tężni solankowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 pn.: „Uzdrowisko Inowrocław - rozwój potencjału endogenicznego regionu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024165/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 1- dostawa i montaż ławek (46 szt.) na terenie tężni solankowej w Inowrocławiu oraz demontaż istniejących 46 łąwek betonowo-drewnianychOpis zamawianych ławek (cz. 1):
1) ławki powinny być wykonane z materiałów odpornych na akty wandalizmu oraz niekorzystne warunki atmosferyczne i odbarwienia, wytrzymałych na intensywne użytkowanie, siedzisko i oparcie z tworzywa sztucznego, niewymagającego konserwacji oraz malowania, pochodzącego z recyklingu odpadów poliestrowych;
b) posadowienie na oporniku o wymiarach ok. 12*25*100 cm, zamontowanym w gruncie. zabezpieczenie przed przemieszczeniem, np. sworzniami;
d) rama nośna ze stali i zabezpieczona przed korozją;
e) boki w formie stylowych aluminiowych odlewów w kolorze czarnym, malowanych proszkowo, nadających ławce wygląd tradycyjnego żeliwnego siedzenia, ale nie ulegającego korozji;
f) wymiary ławek:
siedzisko wraz z oparciem wykonane z ok. 10 listew w kolorze brązowym,
długość listew w siedzisku – ok. 190 cm; wysokość siedziska – ok. 40 cm; głębokość siedziska – ok. 58 cm;
całkowita wysokość ławki – ok. 83 cm;
waga ławki – ok. 65 kg;
wymiary oferowanych ławek mogą różnić się od ww. w granicach + / - 5%;
g) każda ławka ma posiadać personalizację graficzną – herb Miasta Inowrocławia umieszczony na obu bokach; wzór herbu zostanie przekazany wybranemu wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki
4.5.5.) Wartość części: 142154,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 2- dostawa i montaż koszy na odpady (5 szt.) na terenie tężni solankowej w Inowrocławiu oraz demontaż istniejących 5 szt. betonowo-drewnianych koszy wolnostojących.Opis zamawianych koszy na odpady (cz. 2):
a) kosze na odpady powinny być wykonane z tworzywa sztucznego imitującego drewno, pochodzącego z recyklingu, w kolorze ciemnobrązowym;
b) przymocowanie do kostki betonowej, wyposażenie w metalowy ocynkowany zamykany pojemnik wewnętrzny, sworzeń mocujący, tabliczkę z symbolem wrzutowym;
c) wymiary kosza na odpady: z
pojemność – ok. 75 litrów, pojemnika wewnętrznego ok. 65 litrów, wysokość – ok. 95 cm, średnica – ok. 55 cm; masa z pojemnikiem wewnętrznym – ok. 16 kg;
wymiary oferowanych koszy mogą różnić się od ww. w granicach + / - 5%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 12317,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 3- dostawa i montaż leżaków (5 szt.) na terenie tężni solankowej w Inowrocławiu, w tym 3 szt. pojedynczych i 2 szt. podwójnych.Opis zamawianych leżaków
1) leżaki – na stelażu ze stali ocynkowanej, malowanej dwukrotnie proszkowo, siedziska z drewna (sosna, jesion), malowane 2 – 3 krotnie kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, kotwienie do podłoża za pomocą śrub lub wolnostojące, (kolor leżaków do uzgodnienia z Zamawiającym);
2) wymiary leżaka pojedynczego: długość ok. 198 cm, wysokość ok. 78 cm, szerokość ok. 70 cm, waga ok. 66 kg;
3) wymiary leżaka podwójnego: długość ok. 120 cm, wysokość ok. 78 cm szerokość 198 cm, waga ok. 86 kg;
wymiary oferowanych leżaków mogą różnić się od ww. w granicach + / - 5%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 20447,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140319,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204736,34
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140319,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uni – Arcz sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512444911
7.3.3) Ulica: ul. Wiolinowa 13/32
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140319,78
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5979,3
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10470,7
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betopro Paweł Kaczor, Jacek Kuś s. c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341886380
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 1/16
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BETOPRO PAWEŁ KACZOR, JACEK KUŚ SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BETOPRO PAWEŁ KACZOR, JACEK KUŚ SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10470,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13468,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26020,17
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15375
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milver Miłosz Niemczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591684233
7.3.3) Ulica: ul. Bydgoska 1
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15375,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Opracowanie pełnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych rewitalizacji wewnętrznych podwórek w ramach projektu "Zielone Śródmieście Inowrocławia"
- Dostawa systemu do biopsji piersi - igła dla Szpitala wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa pojemników z podziałem na części
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężna - Matejki - Kościelna na działce nr. ew. 42/11 AM-51 obręb Oleśnica
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
- Doposażenie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w Świdnicy w ramach projektu unijnego "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.