Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472333/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2024/BZP 00064796/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-24
- 2023/BZP 00536602/01 - Wynik z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Druk broszury edukacyjnej dotyczącej możliwości uzyskania ulgi podatkowej w związku z zamieszkiwaniem obiektu zabytkowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521830480
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 87
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-001
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +48 22 364 59 96
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nikz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nikz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064802
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00577432
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
14170,73
Po zmianie:
16600,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
14170,73
Po zmianie:
16600,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana nieistotna umowy w zakresie poprawienia omyłki pisarskiej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca składając ofertę zobowiązany był do podania jedynie ceny brutto za realizację Umowy. Natomiast na etapie przygotowania do podpisu Umowy doszło do omyłki pisarskiej. W treści zawartej Umowy, tj. niewłaściwie wpisano cenę netto oraz wartości podatku Vat.
Zmiana Umowy dotyczy wyłącznie zmiany ceny netto i wartości podatku Vat zawartych w Umowie. Cena netto Umowy nie była kryterium oceny ofert, a Wykonawca na etapie złożenia oferty nie był zobowiązany do podania stawki podatku Vat. Oznacza to, że zmiana ceny netto oraz wartości podatku Vat, nie były elementami istotnymi z punktu widzenia przygotowania i oceny oferty, nie zmieniają charakteru Umowy w sposób istotny w stosunku do pierwotnych warunków.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
0,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.