eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa ambulansu z wyposażeniem na podstawie umowy nr POIS.09.01.00-00-0466/21-00/244/2021/222 Projektu nr POIS.09.01.00-00-0466/21 pn. "Zakup ambulansu i środków ochrony



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa ambulansu z wyposażeniem na podstawie umowy nr POIS.09.01.00-00-0466/21-00/244/2021/222 Projektu nr POIS.09.01.00-00-0466/21 pn. „Zakup ambulansu i środków ochrony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Poznańska 97

1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 52 354 55 87

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub3@szpitalino.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064805

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00300896/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.5.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę ambulansu Typu „B” (P) określonej przez PN-EN 1789 dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.(rok produkcji 2021)
2) Postępowanie realizowane jest na podstawie umowy nr POIS.09.01.00-00-0466/21-00/244/2021/222 Projektu nr POIS.09.01.00-00-0466/21 pn. „Zakup ambulansu i środków ochrony indywidualnej oraz środków dezynfekcyjnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 i innym chorobom zakaźnym” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 i środków ochrony indywidualnej oraz środków dezynfekcyjnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 i innym chorobom zakaźnym” nr POIS.09.01.00-00-0466/21 na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 34114110-3
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 do SWZ,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji przedmiotu umowy – min. 24 miesiące (szczegółowe minimalne warunki gwarancji zawiera załącznik Nr 2 do SWZ pkt II.)
b) Wymagany okres rękojmi – min 24 miesiące.

9) Termin dostawy przedmiotu zamówienia – 4 tygodnie od dnia podpisania umowy
10) Forma i termin płatności: Przelew w terminie do 30.12.2021 roku.

Po zmianie:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę ambulansu Typu „B” (P) określonej przez PN-EN 1789 dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.(rok produkcji 2021)
2) Postępowanie realizowane jest na podstawie umowy nr POIS.09.01.00-00-0466/21-00/244/2021/222 Projektu nr POIS.09.01.00-00-0466/21 pn. „Zakup ambulansu i środków ochrony indywidualnej oraz środków dezynfekcyjnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 i innym chorobom zakaźnym” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 i środków ochrony indywidualnej oraz środków dezynfekcyjnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 i innym chorobom zakaźnym” nr POIS.09.01.00-00-0466/21 na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
4) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
5) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 34114110-3
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 do SWZ,
7) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
8) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji przedmiotu umowy – min. 24 miesiące (szczegółowe minimalne warunki gwarancji zawiera załącznik Nr 2 do SWZ pkt II.)
b) Wymagany okres rękojmi – min 24 miesiące.

9) Termin dostawy przedmiotu zamówienia do dnia 07.02.2022r.
10) Forma i termin płatności: 60 dni od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym i dostarczenia faktury VAT.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
- Wykonawca pismem z dnia 16 listopada 2021 r. złożył, na podstawie art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, uzasadniony wniosek o zawarcie do umowy nr 209/UP/2021 z dnia 19 października 2021 r. w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, uzasadniając to w piśmie z dnia 16 listopada 2021 r. zaistnieniem w okresie realizacji umowy niemożliwych do przewidzenia zakłóceń w łańcuchu dostaw komponentów niezbędnych do produkcji ambulansu,
- że okoliczności podane we wniosku Wykonawcy, są rzeczywiste i mają wpływ na brak możliwości terminu wykonania umowy,
strony w oparciu o art. 15r ust. 4 pkt 1 powołanej wyżej ustawy zgodnie postanawiają zawrzeć aneks do umowy o poniższej treści :
1. Zmienia się treść § 7 umowy, w ten sposób, że otrzymuje on następujące brzmienie:

„Dostawa nastąpi przedmiotu umowy nastąpi do dnia 07.02.2022 r.”.
2. Zmienia się treść § 11 pkt. 2, w ten sposób, że otrzymuje on następujące brzmienie:
"Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność z tej faktury w kwocie określonej w § 3 w terminie 60 dni od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym i dostarczenia faktury VAT."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.