Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00003918/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00023342/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach:
Niebieszczany i Mrzygłód
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SANOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 23
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134656551
1.5.8.) Numer faksu: 134656553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kaczak@gminasanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gmina.sanok.com.pl/bip/index.php?page=position.php&id=2553&grp=131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach:Niebieszczany i Mrzygłód
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67951c64-6d4c-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003132/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Niebieszczany i Mrzygłód
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003918/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKKI.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6280272,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Niebieszczany
i Mrzygłód”.
2. Opis inwestycji:
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach: Niebieszczany i Mrzygłód. Planowana łączna długość sieci wynosi ponad 23 km. Zadanie obejmuje budowę sieci: tłocznej oraz grawitacyjnej wraz z 6 przepompowniami ścieków, dzięki czemu ponad 300 budynków zostanie podłączonych do systemu kanalizacyjnego.
3. Zakres robót obejmuje, w szczególności:
1) w zakresie m. Niebieszczany:
− budowę sieci grawitacyjnej: rury Ø 200 mm PVC-U – 16 583,0 m, rury Ø 160 mm PVC-U – 472,0 m;
− budowę sieci ciśnieniowej: rury Ø 90x5,4 mm – 280,0 m;
− wykonanie przepompowni ścieków P-2, P-4, P-5;
− wykonanie przyłączy: rury Ø 160 mm PVC – 1843,0 m;
− odtworzenie istniejącej nawierzchni.
Zamawiający informuje, że roboty budowlane, o których mowa w pkt 1):
- będą prowadzone w obszarze stanowiska archeologicznego 4AZP 114-78/108. W związku z tym wymagane jest przeprowadzenie w obrębie stanowiska archeologicznego ratowniczych badań archeologicznych przez uprawnionego badacza, archeologa posiadającego stosowne uprawnienia,
- będą prowadzone na terenie dawnego parku dworskiego (dz. ew. 409/2) objętego ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków. Zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, wymagane jest kierowanie robotami budowlanymi na tym terenie przez osobę spełniającą wymogi art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz.U. 2021, poz. 710).
Wykonanie powyższych obowiązków oraz koszty w tym zakresie obciążają Wykonawcę, co powinien uwzględnić w cenie oferty (w kosztach ogólnych).
2) w zakresie m. Mrzygłód:
− budowę sieci grawitacyjnej: rury Ø 200 mm PVC-U – 1 387,0 m, rury Ø 160 mm PVC-U – 198,0 m;
− budowę sieci ciśnieniowej: rury Ø 90x5,4 mm – 560,0 m, rury Ø 125x 11,8 mm– 1 636,5 m;
− wykonanie przepompowni ścieków P-1, P-2, P-4;
− wykonanie przyłączy: rury Ø 160 mm PVC – 136,0 m;
− odtworzenie istniejącej nawierzchni
Zamawiający informuje, że roboty budowlane, o których mowa w pkt 2) będą prowadzone w obszarze stanowiska archeologicznego 15 AZP 112 - 79/78. Postanowieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, wymagane jest:
− przeprowadzenie w obrębie stanowiska archeologicznego ratowniczych
liniowych badań archeologicznych przez badacza posiadającego stosow-ne uprawnienia za zgodą Urzędu Ochrony Zabytków,
− objęcie prac ziemnych wykonywanych w obrębie stanowiska
archeologicznego nadzorem archeologicznym wykonywanym przez uprawnionego badacza za zgodą Urzędu Ochrony Zabytków.
Wykonanie powyższych obowiązków oraz koszty w tym zakresie obciążają Wykonawcę, co powinien uwzględnić w cenie oferty (w kosztach ogólnych).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany i wykonawczy,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót.
UWAGA:
załączona do SWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres - do wyceny należy przyjmować zakres robót ujęty w przedmiarach robót.
5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w
odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9746130,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9746130,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9746130,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano – Instalacyjny Grzegorz Falger
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151449512
7.3.4) Miejscowość: Albigowa 344
7.3.5) Kod pocztowy: 37-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9746130,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miasta Sanoka w 2025 r.
- Pielęgnacją i konserwacją zieleni w mieście Sanoku w roku 2025
- Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz sprzętu będącego na wyposażeniu Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku
- Świadczenie usług pocztowych, kurierskich oraz wykonywanie czynności polegających na odpłatnym doręczaniu listów wychodzących z Urzędu Gminy Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.