Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019925/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064869 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w budynku A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: phachula@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w budynku A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c47887-87dd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FT-2021/03/01
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254690,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewidywane roboty obejmą swym obszarem południową klatkę schodową oraz południową część Budynku A GIG w Katowicach na parterze i w piwnicy (jedynie zmiany w istniejącej SSP obejmą obszar w części centralnej budynku).
1) Roboty wyburzeniowe, demontażowe
2) Wywóz i utylizacja materiału powstałego po wyburzeniach i demontażach
3) Roboty murowe
4) Wykonanie uszczelnień przeciwpożarowych na instalacjach (istniejących i projektowanych) w przegrodach przeciwpożarowych wydzielających strefę przedszkola i klatki schodowe (REI60 i REI120)
5) Roboty wykończeniowe i malarskie (klatka schodowa południowa, pomieszczenia w obszarze prowadzonych robót) – zgodnie z przedmiarem
6) Wymiana, montaż ślusarki okiennej i drzwiowej
7) Doposażenie istniejących drzwi
8) Montaż schodów stalowych przy wyłazie(oknie) dachowym w pomieszczeniu gospodarczym na 3 piętrze (przy klatce schodowej)
9) Uzupełnienie i wykończenie ścian i posadzki przy montowanej ślusarce okiennej i drzwiowej, ułożenie płytek gres przy wejściu do budynku w klatce schodowej
10) Montaż klapy oddymiającej wraz z przygotowaniem otworu w stropodachu. Wymurowanie i otynkowanie ścianki pomiędzy stropami (REI60). Wymiana warstw dachowych nad klatką schodową, uzupełnienie tynków.
11) Drobne roboty związane z naprawami i uzupełnieniami na dachu – zakres zgodnie z przedmiarem.
12) Instalacje elektryczne zasilające system oddymiania klatki schodowej.
13) Przebudowa instalacja SSP w związku z przebudową budynku.
14) Zabezpieczenie budynku podczas prowadzenia robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245278,05
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339480
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245278,05
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atos Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342970093
7.3.3) Ulica: ul. Gliwicka14/27
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-079
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245278,05
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników saturacji
- Zadanie awaryjne - wzmocnienie odporności infrastruktury drogowej poprzez wykonanie robót budowlanych zabezpieczających skarpy wykopów z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową
- Dostawa prasy krajowej.
- Dostawa produktu leczniczego - Verteporfinum
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieć kanalizacji sanitarnej w Żelazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.