eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRoboty budowlane w budynkach Dawnego Pałacu Biskupów Krakowskich w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064870 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w budynkach Dawnego Pałacu Biskupów Krakowskich w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 344-67-64

1.5.8.) Numer faksu: 41 344-25-59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mnki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mnki.pl/pl/zamowienia_publiczne/cat/2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w budynkach Dawnego Pałacu Biskupów Krakowskich w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-061536f7-857a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002570/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robot budowlanych w ramach projektu pn. "Pałac w muzeum, Muzeum w Pałacu. Ochrona, zachowanie i udostępnienie na cele publiczne zabytków ruchomych i nieruchomych o znaczeniu ogólnpolskim"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadania realizowane w ramach projektu „Pałac w Muzeum, Muzeum w Pałacu, ochron, zachowanie i udostępnienie na cele publiczne zabytków ruchomych i nieruchomych o znaczeniu ogólnopolskim”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017495/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.2.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 416550,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Montaż systemu słupków antyterrorystycznych regulujących ruch pojazdów przed dawnym Pałacem Biskupów Krakowskich w Kielcach – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest montaż systemu słupków antyterrorystycznych regulujących ruch pojazdów przed dawnym Pałacem Biskupów Krakowskich w Kielcach obejmujący:
1) Roboty przygotowawcze: opracowanie Projektu budowlano-wykonawczego systemu zapór drogowych wraz z niezbędnymi decyzjami i decyzją o pozwoleniu na budowę w uzgodnieniu z Zamawiającym w oparciu o założenia zawarte w:
− Program Funkcjonalno-Użytkowy (zał. do SWZ)
− wyspecyfikowanych w pozycjach przedmiarów robót (zał. do SWZ) poszczególnych elementów systemu słupków antyterrorystycznych ruchomych i stałych
a) Zakres projektu obejmuje:
− plan zagospodarowania terenu,
− projekt konstrukcyjny; zawierający rysunki fundamentów z wytycznymi do rozpoczęcia wykopu,
− projekt elektryczny z zasilaniem i sterowaniem systemem zapór ruchomych.
2) Decyzje, zgody i pozwolenia.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych zgód i pozwoleń dotyczących przygotowania i realizacji zamówienia, w tym w szczególności:
a) uzgodnień koniecznych w ramach procesu uzyskania pozwolenia na budowę,
b) zgłoszenia do Miejskiego Zarządu Dróg,
c) uzyskania pozwolenia od wojewódzkiego konserwatora zabytków na przeprowadzenie nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych na obszarze objętym pracami budowlanymi, a jeśli będzie to konieczne z możliwością prowadzenia badań archeologicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 280500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Zasilanie i montaż dodatkowego oświetlenia dekoracji malarskiej w Sali Portretowej oraz malowideł plafonowych Tomasza Dolabelli w Apartamentach Senatorskich w celu wydobycia ich walorów artystyczno- historycznych po przeprowadzonej konserwacji.
1) Przedmiotem zamówienia jest zasilanie i montaż dodatkowego oświetlenia dekoracji malarskiej
w Sali Portretowej oraz malowideł plafonowych Tomasza Dolabelli w Apartamentach Senatorskich w celu wydobycia ich walorów artystyczno-historycznych po przeprowadzonej konserwacji obejmujący:
a) Roboty przygotowawcze: opracowanie koncepcji zasilania i montażu oświetlenia dekoracji malarskich i malowideł w uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie:
− programu robót budowlanych (zał. do SWZ)
− wyspecyfikowanych w pozycjach przedmiarów robót (zał. do SWZ) poszczególnych elementów oświetlenia dekoracji malarskich i malowideł plafonowych w oparciu o przyjęty system oświetlenia.
b) Wykonanie zasilania, dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 43500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Wykonanie rozbudowy istniejących systemów telewizji obserwacyjnej oraz systemu kontroli dostępu.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy istniejących systemów telewizji obserwacyjnej oraz systemu kontroli dostępu w tym:
a) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWN);
b) System Telewizji Dozorowej (CCTV);
c) Reperacje tynków po wykonanych instalacjach
w budynkach Dawnego Pałacu Biskupów Krakowskich w Kielcach, tj.: Skrzydle Południowym (część wschodnia), w budynku Dyrekcji (część zachodnia skrzydła południowego) oraz Oficynie ogrodowej (budynek historyczny), z uwzględnieniem demontażu istniejących urządzeń.
2) Zakres robót obejmuje n/w roboty budowlane dla każdego z wymienionych w punktach a) do c) systemów:
− demontaż istniejących kamer
− wykonanie bruzd, otworów w ścianach
− montaż instalacji przewodowej
− montaż urządzeń
− sprawdzenie częściowe,
− uzupełnienie bruzd tynkiem
− wpięcie wykonanych instalacji wraz z programowaniem oraz uruchomieniem CCTV oraz SSWN i BIS do istniejącego systemu przez firmę która wykonywała system w 2018 i 2019 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 92550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto, wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie na zadanie 1 unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto, wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie na zadanie 2 unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75779,82

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75779,82

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75779,82

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DYSKRET POLSKA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770051930

7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 131

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-023

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75779,82

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.