Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042713/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064927 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 142
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 670 48 28
1.5.8.) Numer faksu: 14 670 30 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: debica@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.krakow.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/3f1c868a-b319-4c5e-a928-b0f6f30fed8a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-429367bb-a818-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042713/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2021.ND
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 543721,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
a) Wykonywaniu prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych i szlaków operacyjnych, obejmujące w szczególności:
ścinanie równiarką przewyższonych poboczy dróg i szlaków,
odtworzenie lub wykopanie rowów przydrożnych,
rozluźnienie nawierzchni drogi, szlaku za pomocą rozdrabniacza RSD Zamawiającego lub własnym,
profilowanie korony drogi, szlaku za pomocą równiarki, nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych,
zakup, transport, wbudowanie kruszywa
zagęszczeniu nawierzchni za pomocą walca wibracyjnego o masie własnej 8 -10 ton.
remont lub zakup i zamontowanie przepustów drogowych wraz z przyczółkami prefabrykowanymi,
wykonanie i montaż wodospustów,
udrażnianie wodospustów,
wykaszanie poboczy,
inne prace godzinowe sprzętem mechanicznym i ręczne.
b) Wykonywanie szlaków operacyjnych (zrywkowych) polegające min. na:
usunięciu warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek,
wykonywaniu przekopów i wykopów koparkami przedsiębiernymi na odkład,
mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w gruncie kategorii I-IV
Dodatkowe roboty będą rozliczane wg odpowiadających im stawek.
UWAGA: Wykonawca zrealizuje cały przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332865,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332865,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332865,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Załadunek Usługi Handel Gałuszka Joanna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180370674
7.3.3) Ulica: Jaworze Dolne 9a
7.3.4) Miejscowość: Strzegocice
7.3.5) Kod pocztowy: 39-223
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Załadunek-Usługi-Handel Gałuszka Joanna
jakie przetargi wygrała firma
Załadunek-Usługi-Handel Gałuszka Joanna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332865,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY HIGIENICZNE W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji przebudowy instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem nowego oświetlenia LED oraz dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż budynków Przedszkoli Miejskich w Dębicy
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- Zmiana sposobu użytkowania części szkoły w Zawadzie na przedszkole publiczne.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Utwardzenie czterech placyków przy pergoli wraz z komunikacją na działce 39/11 Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Zduńskiej Dąbrowie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.