eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót brukarskich na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie na roboty budowlane powtarzane do umowy 249/20 z dnia 23.10.2020 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064934 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót brukarskich na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie na roboty budowlane powtarzane do umowy 249/20 z dnia 23.10.2020 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ud-wlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e661d2f0-9848-11eb-86b1-a64936a8669f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót brukarskich na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie na roboty budowlane powtarzane do umowy 249/20 z dnia 23.10.2020 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e661d2f0-9848-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 roboty brukarskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034686/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR 3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót brukarskich na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie na roboty budowlane powtarzane do umowy 249/20
z dnia 23.10.2020 r.

2. Opis przedmiotu zamówienia publicznego
1.1 Przedmiot i zakres robót budowlanych
Przedmiotem umowy są roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni granitowych, betonowych z kostki brukowej i płyt chodnikowych oraz płyt sześciokątnych (naprawa ubytków i zapadnięć), naprawa (przestawianie) krawężników i obrzeży, regulacja studzienek, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych oraz zabezpieczanie i usuwanie awarii.

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- koryta wykonywane mechanicznie;
- wywóz ziemi;
- roboty rozbiórkowe: krawężniki, obrzeża, chodniki
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni z tłucznia;
- warstwa podbudowy z kruszyw łamanych i z kruszywa naturalnego
- warstwy pospółki;
- naprawy (przestawienia) krawężników betonowych;
- naprawy (przestawienia) betonowych obrzeży chodnikowych;
- remontu cząstkowego nawierzchni z betonowej kostki brukowej;
- remontu cząstkowego chodnika z płyt betonowych chodnikowych;
- remontu cząstkowego ścieku ulicznego z kostki brukowej;
- remontu cząstkowego nawierzchni z kostki granitowej
- ułożenie płyt ażurowych typu EKO
- remontu cząstkowego nawierzchni z trylinki
- wycięcie wystających prętów metalowych;
- regulacja pionowa studzienek;
- zabezpieczenie miejsca awarii
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekt ilości robót i materiałów (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia ) w stosunku do ilości podanych w „kosztorysie ofertowym” wskazanym w ust.2.1, które to korekty nie będą stanowiły zmian warunków umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być wyższe niż kwota brutto określona w § 7 ust. 3 umowy.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach.
Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zawarte są w § 10 projektu umowy:
1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji robót budowlanych, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.) osobę/osoby wykonującą/-e wskazane przez Zamawiającego czynności tj. wykonanie robót brukarskich w zakresie realizacji zamówienia.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.
W związku z ograniczeniami liczby znaków:
Przesłanki faktyczne:
W roku 2020 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PNS 31/2020) na Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót brukarskich na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy z uwzględnieniem budowy miejsc parkingowych z budżetu partycypacyjnego.
Zamawiający zastrzegł w sekcji II w pkt II.7)) ogłoszenia o zamówieniu i w cz. I pkt. 6 SIWZ, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, których przedmiotem miały być prace polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć wykonania robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, ujętych w zamówieniu podstawowym, o wartości netto 197500,00zł. W ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ wskazano, że zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiającego z wykonawcą.

Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania w trybie z zamówienia wolnej ręki na: : Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót brukarskich na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy. z Wykonawcą umowy podstawowej nr 249/20 z dnia 23.10.2020 r. polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 23.10.2020 r. (tj. przed upływem 3 lat) wykonawcy Firma Usługowo - Handlowa Hosta Iwona Łapińska, ul. Płochocińska 35 03-044 Warszawa.
Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym.

Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia wskazano kwotę 592 700,16 zł netto, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 395 200,16 zł , a wartość na roboty budowlane, podobne 197 500,00 zł netto.

Zamówienie na roboty budowlane podobne polegać będzie na wykonaniu robót ujętych w zamówieniu podstawowym dla zamówienia podstawowego.
Jest to pierwsze zamówienie na roboty budowlane powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego.
Szacunkowa wartość zamówienia na roboty budowlane, których zamawiający zamierza udzielić w przedmiotowym postępowaniu wynosi 197 500,00 zł netto, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego.

Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp - zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
1) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym;
2) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego;
3) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
4) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
5) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 214 ust. 2 ustawy Pzp wskazano zakres robót budowlanych (roboty budowlane polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239739,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239739,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239739,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Hosta Iwona Łapińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180601232

7.3.3) Ulica: Płochocińska 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239739,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.