eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleRozbudowa pasa drogowego ul. Żabienieckiej- etap II- 2 postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa pasa drogowego ul. Żabienieckiej- etap II- 2 postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 77 40 34 450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa pasa drogowego ul. Żabienieckiej- etap II- 2 postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822ed3b0-5426-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Rozbudowa pasa drogowego ul. Żabienieckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299140/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.107.2021.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1634374,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane realizowane w oparciu o Decyzję Nr 2/2018 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego Znak BA.6744.3.2018 z dnia 07.05.2018r.:
1. roboty rozbiórkowe ;
2. karczowanie pni , wywóz i utylizacja karpiny;
3. budowę sieci kanalizacji deszczowej;
4. przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
5. rozbudowę i przebudowę pasa drogowego ul. Żabienieckiej;
6. budowę chodnika i ścieżki rowerowej;
7. włączenie pasa drogowego ul. Żabienieckiej do ul. Jagiellońskiej;
8. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego docelowej organizacji ruchu;
9. budowę oświetlenia ulicznego.
Uwaga
Zakres zamówienia objętego postępowaniem określają: dokumentacja techniczna z pominięciem wykonanych w 2020 roku robót (etap I inwestycji): robót drogowych (częściowo), oświetlenia ulicznego (częściowo), przebudowy i zabezpieczenia sieci elektroenergetycznych (częściowo), kanalizacji deszczowej (częściowo), wycinki drzewostanu. Zakres dotychczas wykonanych robót (w ramach etapu I) określa załącznik rysunkowy nr 1 (poglądowo).

B. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty:
1. Budowa oświetlenia drogowego.
1) Oświetlenie drogowe realizowane ma być wykonane do słupa 5233/01/24 i do słupa 5233/01/25/1. Od istniejącego słupa 5233/01/25 do projektowanych słupów 5233/01/24 i 5233/01/25/1 ułożone są rury ochronne DVR 75 . Należy wciągnąć kabel YAKXS 4 x 35 do rury i spiąć słupy od 5233/01/25 do 5233/01/24 i od 5233/01/25 do 5233/01/25/1. Od projektowanego słupa 5233/01/24 jest ułożona rura SRS 110 pod drogą.
2) Należy wykonać pomiary ochrony przeciw porażeniowej dla całej sieci oświetlenia drogowego (realizowanego w ramach obecnego postępowania jak również wykonanej w etapie I ).
2. Budowa oświetlenia parkowego ścieżki rowerowej.
1) Oświetlenie parkowe ścieżki rowerowej realizowane ma być do słupa 5233/01/8/18. Od projektowanego słupa 5233/01/8/18 do istniejącego słupa 5233/01/8/19 jest ułożona rura ochronna DVR 75. Należy wciągnąć kabel YAKXS 4 x 35 do rury i spiąć oba słupy.
2) Należy wykonać pomiary ochrony przeciw porażeniowej dla całej sieci oświetlenia parkowego ścieżki rowerowej (realizowanej w ramach obecnego postępowania jak również wykonanej w zakresie I )
3. Przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej
Przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej realizowana będzie w oparciu o dokumentację techniczną z pominięciem zakresu usunięcia Kolizji nr 1 - wykonanej w etapie I realizacji zadania.
4. Branża sanitarna (kanalizacja deszczowa)
Zakres robót sanitarnych obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną ( wykonanie sieci w obrębie skrzyżowania ul. Żabienieckiej i Jagiellońkiej wraz z wpustami Wp 11 , Wp.10 , studniami St9 Ø1,0m ,St-wł z pominięciem robót sanitarnych w obrębie skrzyżowania ul. Żabienieckiej i Kłodnickiej wykonanych w etapie I realizowanego zadania ).
5. Roboty drogowe
1) Wycinka drzewostanu wyszczególniona w dokumentacji technicznej została wykonana przez Zamawiającego. Wykonawcy pozostaje do wykonania karczowanie pni , wywóz i utylizacja karpiny.
2) Roboty związane z przebudową jezdni obejmują zakres od km 0 + 135,00 ( koniec odcinka z pełną konstrukcją jezdni wykonanej w zakresie I) do włączenia ul. Żabienieckiej z ul. Jagiellońską i ul. Krasickiego.
3) Budowa chodników, ścieżek rowerowych, terenów zielonych (poza pasem jezdni) po obu stronach przebudowywanej jezdni od styku projektowanych ścieżek rowerowych z wykonaną w zakresie I nawierzchnią jezdni do końca opracowania projektowego.
4) Połączenie realizowanych chodników z chodnikami wykonanymi w zakresie I .
5) Rozbiórkę nawierzchni jezdni i wykonanie progu zwalniającego km 0 + 089,00 w zakresie I zrealizowanych robót zgodnie z dokumentacją techniczną.
6) Wykonanie progu zwalniającego km 0 + 526,00 w miejscu przejazdu pieszo rowerowego – projekt stałej organizacji ruchu
7) Wykonanie połączenia odcinka jezdni o pełnej nawierzchni z odcinkiem remontowanej jezdni ( km 0 + 135,00) przedstawia rozwiązanie projektowe - Szczegół nr 1
8) Ze względu na zmianę długości przestawianej balustrady energochłonnej względem stanu istniejącego należy uwzględnić jej uzupełnienie jako nowy element.
6. Docelowa organizacja ruchu.
1) Projekt docelowej organizacji ruchu ma być zrealizowany w całości dla całego opracowania technicznego z uwzględnieniem wykonania urządzeń bezpieczeństwa ruchu (barier U 12a ) występujących w projekcie drogowym
2) W realizacji projektów dotyczących stałej organizacji ruchu należy uwzględnić:
a) wymianę istniejących znaków objętych opracowaniem na nowe, a usuwane znaki, wskazane przez Inwestora podczas przekazania placu budowy, przekazać do Wydziału Zarządzania Drogami,
b) w przypadku braku min. 0,5m odległości tarczy znaku od krawędzi jezdni, należy mocować je do słupków giętych, a słupki wbudować jak najbliżej budynków, ogrodzeń itp.,
c) istniejące znaki należ zdemontować wraz z wysięgnikami z budynków i wymienić na nowe, mocując je do słupków giętych, a słupki wbudować jak najbliżej budynków,
d) w dniu wprowadzana nowej organizacji ruchu winna ona być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2003.220.2181 z późn. zm.),
e) wszystkie znaki winny być umocowane i zabezpieczone w sposób uniemożliwiający obrócenie tarczy znaku,
f) do znaków drogowych zastosować słupki metalowe, ocynkowane o średnicy Ø 60,3 mm. o grubości ścianki 3,2mm.
7. Zieleń drogowa
1) Grubość warstwy humusu pod wykonanie trawników drogowych wynosi 15 cm Zamawiający dopuszcza wykorzystanie warstwy 10cm jako humus pozyskany miejscowo, pozostałe 5cm stanowić ma ziemia urodzajna zawierająca 2% części organicznych ( kompost ).
2) Zamawiający określa ilość wysiewanej trawy na terenie płaskim oraz skarpach na 4kg na 100m2

C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:
 roboty budowlane drogowe;
 roboty budowlane elektroenergetyczne;
 roboty budowlane sieci kanalizacji deszczowej ;
 oznakowanie poziome i pionowe docelowej organizacji ruchu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: zał. Nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, zał. Nr 8 do SWZ Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez Biuro Projektowe „GRAMAR” Sp. z o.o. 42-700 Lubliniec ul. Chłopska 15, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie opis./zakres wskazany w pkt A,B,C j.w.
Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią jedynie element pomocniczy. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1653050,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1984830,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1653050,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANABUD S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492103719

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 36

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-220

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne - Wielobranżowy Zakład Elektryczno-Budowlany
„ELBOR "


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1653050,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) termin przekazania placu budowy - do 180 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy;
2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 150 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.