Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286448/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00298046/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-851275fd-4eb1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000548/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Materiały Szewne ,1,4,6,9,10,12 Materiały Szewne 2,3,5,7,13,15 , Materiały Szewne pakiet 8 i 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286448/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP-PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 110074,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 12247,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 215233,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 39329,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9188,91 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 11869,35 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 16057,32 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 97324,41 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 114394,68 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 2527,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 75492,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1749,69 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 44938,80 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9319,53 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 39750,51 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 31178,46 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 45100,80 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 31104,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 19 części, tj. pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 73936,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30684,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44725,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30684,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIMED Anna Bojanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932955720
7.3.3) Ulica: ul. Jana Długosza 59-75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-162
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30684,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6100,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13763,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6100,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIMED Anna Bojanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932955720
7.3.3) Ulica: ul. Jana Długosza 59-75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-162
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6100,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10117,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13412,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10117,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590772889
7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10117,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 31 516,35 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. 16 057,32 zł brutto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 169 952,28 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. 97 324,41 zł brutto.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114394,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114394,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114394,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-MEDICAL PHU Dorota Zastawska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634482904
7.3.3) Ulica: ul. Pieczarkowa 16
7.3.4) Miejscowość: Wronczynek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114394,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1887,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21062,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1887,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus sp. z o.o. S.K.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241421284
7.3.3) Ulica: Ul. Browarowa 21
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1887,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2024,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2024,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2024,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-MEDICAL PHU Dorota Zastawska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634482904
7.3.3) Ulica: ul. Pieczarkowa 16
7.3.4) Miejscowość: Wronczynek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2024,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44938,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44938,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44938,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unitech Surgical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241879698
7.3.3) Ulica: ul. Kalwaryjska 69/9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-504
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44938,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12395,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12395,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12395,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870514656
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12395,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45748,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45780,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45780,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unitech Surgical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241879698
7.3.3) Ulica: ul. Kalwaryjska 69/9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-504
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'ZASTAWSKA DOROTA "EURO MEDICAL" P.H.U '
jakie przetargi wygrała firma
'ZASTAWSKA DOROTA "EURO MEDICAL" P.H.U '
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45780,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIMED Anna Bojanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932955720
7.3.3) Ulica: ul. Jana Długosza 59-75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-162
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie chodnika ul. Różana w Sulechowie
- Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Kijach
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- "Budowa drogi dla rowerów Klępsk - Okunin" etap: opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont sal dydaktycznych wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku CKZiU przy ul. A.Krajowej 75-realizacja zaleceń SANEPID
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Materiały szewne
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku
- DOSTAWA - SZWY CHIRURGICZNE, RĘKAWICZKI CHIRURGICZNE
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.