Og³oszenie z dnia 2022-02-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00105441/01 - Wynik z dnia 2022-03-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup Ambulansu Typu C
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Powiatowa Stacja Ratownictwa Medycznego Powiatu Warszawskiego Zachodniego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140165451
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lesznowska 20A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.brusnicka@ratownictwopwz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ratownictwopwz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup Ambulansu Typu C
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9d9836db-93d8-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00065110
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00058110/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup Ambulansu Typu C
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ratownictwopwz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ratownictwopwz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ratownictwopwz. 2.Zamawiaj±cy oczekuje, ¿e Wykonawcy zapoznaj± siê dok³adnie z tre¶ci± niniejszej SWZ. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów oraz z³o¿enia oferty nieodpowiadaj±cej wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 3.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 4. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±c± mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
a) poprzez Platformê zakupow± (z³o¿enie wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wymaga rejestracji na platformie) za pomoc± formularza „Wy¶lij Wiadomo¶æ” znajduj±cego siê w zak³adce danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) informacji przyjmuje siê datê jej przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. 5.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej. 6.O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie. 7. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje elektronicznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy. 8.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na www.platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. 9.Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin);
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO [zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), znajduje siê w rozdziale XII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RM/ZP/3/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup ambulansu typu C wraz z wyposa¿eniem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowy, nieu¿ywany wcze¶niej przez osoby trzecie, w szczególno¶ci nie s³u¿y³ jako przedmiot u¿ywany do celów demonstracyjnych oraz jest dobrej jako¶ci. Nie by³ równie¿ wcze¶niej rekondycjonowany. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiaj±cego wskazanymi w niniejszej SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ ofertê na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia, z uwzglêdnieniem wszystkich pozycji. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta bêdzie oceniana zgodnie z kryteriami zamieszczonymi w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwa ¶wiadczenia polegaj±ce na dostawie ambulansów typu b lub C z wyposa¿eniem medycznym w dowolnej formie zakupu, o warto¶ci co najmniej 250 000,00 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 2.odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 3. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa ¶wiadczenia polegaj±ce na dostawie ambulansów typu B lub C z wyposa¿eniem medycznym w dowolnej formie zakupu o warto¶ci co najmniej 250 000,00 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) kopia aktualnego ¶wiadectwa homologacji (bez za³±czników) dla oferowanego przedmiotu zamówienia (pojazdu bazowego po wykonanej adaptacji na ambulans) czyli pojazdu specjalnego sanitarnego, wydanego na podstawie przepisów prawa obowi±zuj±cych w tym zakresie; 2)deklaracja zgodno¶ci CE lub inny obowi±zuj±cy prawem dokument dopuszczaj±cy do obrotu jako wyrób medyczny (zgodnie z Ustaw± z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2021 r. poz. 1565), w tym certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane potwierdzaj±ce zgodno¶æ zabudowy medycznej z wymogami aktualne normy PN EN 1789+A2:2015 (lub równowa¿nej) w zakresie ambulansów typu C i B oraz zgodno¶æ wyposa¿enia medycznego z aktualn± norm± PN EN 1865-1 (lub norm± równowa¿n±) – dotyczy wyposa¿enia medycznego i zabudowy; 3) opisy produktów Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ za³±czenia opisu produktu w postaci folderu), których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy ¿±da, aby opisy poszczególnych produktów potwierdza³y wszystkie parametry wymagane i okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy wyposa¿enia medycznego.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Wype³niony druk oferty sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ, zawieraj±cy w szczególno¶ci: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, ³±czn± cenê ofertow± brutto, zobowi±zanie dotycz±ce terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci, o¶wiadczenie o okresie zwi±zania ofert± oraz o akceptacji wszystkich postanowieñ SWZ i wzoru umowy bez zastrze¿eñ, a tak¿e informacjê, któr± czê¶æ zamówienia Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy (sporz±dzony poza Platform±). 2. Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy (sporz±dzony poza Platform±). 3 O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane przez Wykonawcê wraz z ofert±.3)Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4)Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. 5)W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem adresu siedziby; ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 8. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia znajduj± siê w Rozdziale IV SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IV pkt III.2.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 4)O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany – z zastrze¿eniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: a)obni¿enia kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1, w przypadku obni¿enia stawki podatku od towarów i us³ug; b) zast±pienia towaru zaoferowanego na etapie przedmiotowego postêpowania przetargowego, dostarczanego w ramach realizacji niniejszej Umowy, towarem nowym, posiadaj±cym co najmniej takie same parametry jakie posiada³ towar bêd±cy podstaw± wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, ¿e cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiêkszeniu. Wówczas Wykonawca mo¿e zaproponowaæ do akceptacji Zamawiaj±cego inny towar spe³niaj±cy co najmniej wszystkie warunki zamówienia wynikaj±ce z dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego przez Zamawiaj±cego. Propozycjê zmiany Wykonawca kieruje do Zamawiaj±cego na pi¶mie wraz z udokumentowaniem spe³nienia warunków zamówienia i uzasadnieniem przyczyny proponowanej zmiany. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed³o¿enia stosownej dokumentacji; c)obni¿enia ceny jednostkowej produktu; d)zmiany danych lub przekszta³cenia Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, przejêcia, fuzji, zmiany formy prawnej);e) zmiany podyktowane zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ratownictwopwz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-02
INNE PRZETARGI Z B£ONI
wiêcej: przetargi w B³oniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego z trzema g³owicami
- "Wyposa¿enie Oddzia³u Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdañsku."
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego z wyposa¿eniem oraz monta¿ i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespo³u Opieki Zdrowotnej w W±growcu
- Dostawa pomp objêto¶ciowych oraz kardiomonitorów.
- Dostawa cytoskopu.
- FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY LASER ENDOUROLOGICZNY WRAZ Z AKCESORIAMI ORAZ Z INSTAL.,URUCH. I SZKOL.PERS.MEDYCZNEGO DLA OD. CHIR. OG. Z PODOD. GASTROENTER. I PODOD. UROLOGII OG. I ONKOL. W ZOZ W D-CY
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.