eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówModernizacja sanitariatów w budynku przy ul. Nowa 3 w Tarnowie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sanitariatów w budynku przy ul. Nowa 3 w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kalita@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033872

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sanitariatów w budynku przy ul. Nowa 3 w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df3f67da-4e84-46a4-a5fd-be54101e54f8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033537/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Modernizacja sanitariatów w budynku przy ul. Nowa 3 w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu łazienek w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowa 3 w Tarnowie na działce nr 113 obręb 0228.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) demontaż wyposażenia/urządzeń sanitarnych łazienek,
2) demontaż kratek wentylacyjnych,
3) demontaż drzwi wewnętrznych,
4) demontaż parapetów wewnętrznych,
5) rozebranie okładzin ściennych,
6) rozebranie zabudowy g-k,
7) odbicie tynków wewnętrznych,
8) zeskrobanie farby ze ścian i sufitów,
9) rozbiórkę posadzek z płytek,
10) zerwanie posadzki cementowej,
11) wyburzenie ścianek działowych,
12) powiększenie otworów drzwiowych,
13) wymianę instalacji wod.-kan.,
14) wymianę instalacji elektrycznych,
15) wymianę instalacji co.,
16) wykonanie nowych ścianek działowych,
17) wykonanie tynków i okładzin ściennych,
18) wykonanie posadzki cementowej oraz posadzki z płytek,
19) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
20) wykonanie zabudowy z płyt g-k,
21) montaż wentylatorów wraz z przewodami,
22) montaż parapetów wewnętrznych,
23) malowanie ścian i sufitów,
24) montaż drzwi wewnętrznych,
25) montaż urządzeń sanitarnych,
26) montaż wyposażenia łazienek.
UWAGA!
Roboty budowlane należy rozpocząć od łazienek na parterze oraz drugim piętrze wraz z wykonaniem podejść instalacyjnych na korytarzu po stronie północnej budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowa 3 w Tarnowie. Dopiero po zakończeniu robót i możliwości użytkowania ww. łazienek możliwe będzie prowadzenie prac w węzłach sanitarnych w piwnicy, na pierwszym piętrze oraz na drugim piętrze przy windzie.
Ważne: Z uwagi na fakt, że prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, roboty należy wykonywać w ścisłym uzgodnieniu z Zarządcą budynku, tj. Zamawiającym.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574815,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "GOTEL" Paweł Bigos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732634814

7.3.4) Miejscowość: Rzuchowa

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. USŁUGI WODKAN.C.O.GAZ PAWEŁ MAJKA - Instalacje sanitarne
2. "M-INSTAL" Michał Stokłosa - Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.