Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622105/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. MJRA H. DOBRZAŃSKIEGO "HUBALA"
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMAWIAJĄCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000234353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SIKORSKIEGO 2
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542822050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hubal_zsnr2@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hubal.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1309b32-a204-4b69-b7e1-28a1478ef1c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1309b32-a204-4b69-b7e1-28a1478ef1c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027264/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134050
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia : „ Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim”
2. Zakres przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 09135100-5
3. Olej opałowy musi być zgodny z normą PN-C-96024:2011 oraz z wymaganiami wg Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.08.2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. nr 157, poz. 1054), parametry fizykochemiczne – załącznik nr 5
4. Zapotrzebowanie na olej opałowy w 2025 r. wynosi 35 000 litrów. Podana wielkość jest ilością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec obniżeniu lub podwyższeniu.
5. Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zakupu mniejszej ilości oleju.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w ciągu 48 godzin od chwili jego otrzymania.
7. Wykonawca zagwarantuje niezmienny w czasie trwania umowy upust cenowy netto od daty obowiązywania umowy. Do każdej faktury będzie dołączony dokument (wydruk ze strony internetowej) stanowiący podstawę do wyliczenia ceny w dniu dostawy oleju opałowego przez Wykonawcę.
8. Wykonawca zagwarantuje przy każdej dostawie dokument potwierdzający spełnienie warunków fizykochemicznych oleju opałowego.
9. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności przedstawiciela Wykonawcy próbki rozjemczej oleju opałowego i skierowania jej na badania do akredytowanego, wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. Próbka będzie pobierana w ilości nie większej niż 2 litry do pojemnika dostarczonego przez Wykonawcę. Pojemnik z próbką oleju zostanie zabezpieczony plombami. Zostanie sporządzony protokół pobrania próbki w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Wyniki badań są wiążące dla stron i nie podlegają reklamacji. W razie stwierdzenia przez laboratorium, że olej opałowy nie spełnia wymaganych norm jakościowych Wykonawca musi odebrać wadliwy olej i dostarczyć spełniający parametry jakościowe w terminie 24 godzin od dnia otrzymania wyników z laboratorium. Wykonawca pokryje także wszelkie koszty jakie poniesie Zamawiający związane z nabyciem, zwrotem oraz wszelkimi następstwami użycia wadliwego oleju opałowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U PETROMOT TADEUSZ DĘBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650013855
7.3.3) Ulica: KONIŃSKA 45
7.3.4) Miejscowość: SKULSK
7.3.5) Kod pocztowy: 62-560
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
80%
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.PETROMOT-Tadeusz Dębowski
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.PETROMOT-Tadeusz Dębowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Dostawa Leków, środków psychotropowych z podziałem na pakiety
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Wołuszewie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Wyspiańskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Remont- modernizacja kompleksu boisk sportowych "MOJE BOISKO -ORLIK 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 CKP w Aleksandrowie Kujawskim ul. Wyspiańskiego 4.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazę Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.