Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00330085/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
- 2021/BZP 00336525/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00003325/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu w 2022 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu w 2022 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0283a70-63f0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Obsługa prawna Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu w 2022 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330085/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.71.2021.TP2.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Zamawiającego
w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2020 r. poz. 1651 z późn. zm.) i ustawy o radcach prawnych z dnia 6 lipca 1982 r.
o radcach prawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 75 z późn. zm.).
2. Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności:
a) udzielanie bieżących konsultacji, porad prawnych oraz interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności Zamawiającego, w tym przy uwzględnieniu konkretnych stanów faktycznych;
b) sporządzanie opinii prawnych, informacji prawnych i interpretacji w formie pisemnej
w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
c) opiniowanie umów, aneksów do umów, decyzji, pism i innych dokumentów, wprowadzanie do nich uwag i proponowanie właściwego brzmienia konkretnych zapisów;
d) sporządzanie umów, aneksów do umów, decyzji, pism i innych dokumentów na zlecenie Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów;
e) opiniowanie oraz przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych, w tym zarządzeń oraz uchwał;
f) uczestniczenie lub reprezentowanie Zamawiającego w spotkaniach i negocjacjach prowadzonych z podmiotami i osobami trzecimi;
g) współpraca z podmiotami prowadzącymi usługi doradcze na rzecz Zamawiającego;
h) informowanie Zamawiającego o obowiązkach wynikających z przepisów prawnych, ze szczególnym uwzględnieniem nowych lub znowelizowanych przepisów prawa związanych z działalnością Zamawiającego;
i) opiniowanie i doradztwo w sprawach związanych z ochroną własności intelektualnej;
j) opiniowanie i doradztwo w zakresie prowadzonych postępowań w sprawach
o udzielenie zamówień publicznych, a także reprezentowanie Zamawiającego
w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, w postępowaniach skargowych przed Sądem oraz w postępowaniach prowadzonych w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów dotyczących realizacji umów w sprawie zamówienia publicznego;
k) podejmowanie na polecenie Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów innych czynności w ramach pomocy prawnej w sprawach, które dotyczą działalności Jednostki, odpowiadają kwalifikacjom oraz uprawnieniom Wykonawcy, w celu ochrony lub zabezpieczenia prawnie chronionych interesów Zamawiającego;
l) prowadzenie dyżurów w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni ciągłość obsługi prawnej w okresie realizacji zamówienia.
4. Wykonawca wykonywać będzie usługi objęte przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu standardu świadczonych usług zgodnie z zasadami etyki radcy prawnego i zasadami etyki adwokackiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144094,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267894,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144094,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KKP Kotulski Köhler Przybysz Adwokaci i Radcowie Prawni spółka partnerska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342715834
7.3.3) Ulica: Roździeńskiego 1A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144094,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" oraz dostawa nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy "Dräger" (2 zadania)
- Część I: Pomiar geometrii obudowy i elementów zbrojenia, prostoliniowości torów prowadzenia naczyń oraz wartości luzów ..... Część II: Pomiar geometrii obudowy szybu .....
- Dostawa żywności - 1 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu,".
- Aktualizacja oprogramowania oraz świadczenie usług serwisu technicznego, napraw bieżących, przeglądów okresowych Systemu sterowania, wizualizacji i diagnostyki Pomp. Pstrowski dla SRK SA
- Dostawa pomp zatapialnych do zalewania agregatów głębinowych" dla SRK S.A. Oddział CZOK: Część I - Pompa typu PSZ-65HC lub równoważna Część II - Agregat pompowy LOWARA Z622 11-6 lub równoważny
- Usługa ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie obsługi prawnej dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach
- Świadczenie usług prawnych w zakresie zamówień publicznych i szeroko rozumianych umów gospodarczych zawieranych poza trybem zamówień publicznych
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Świadczenie usług doradztwa prawnego w sprawach związanych z działalnością Centrum Łukasiewicz
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.