Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037926/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 - II przetarg 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OPOLSKICH Z FILIĄ W SZYMISZOWIE I Z FILIĄ W LEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 8
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774613480
1.5.8.) Numer faksu: +48774613480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dps.strzelceop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 - II przetarg 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-061d6723-7f64-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037586/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8- II przetarg 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037926/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.291.ZP.68.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu w ilościach: budyń – pudding o różnych smakach kubek nie mniej niż 125g – 2500szt, deser mleczno-budyniowy o smaku czekoladowym, śmietankowym, waniliowym –np. monte lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo kubek -55g - 3740szt, jogurt owocowy kubek nie mniej niż 150g – 3300szt, jogurt naturalny kubek nie mniej niż 180g - 680szt, kefir 2% kubek 400g - 4130szt, margaryna mleczna w kostkach 250g - 450kg, margaryna do smarowania pieczywa - 500g o zawartości tłuszczu co najmniej 60% np. śniadaniowa lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo– 6000szt, masło w kostce 200g o zawartości tłuszczu min. 82% nie solone – 5300szt, mleko w worku foliowym 1l pasteryzowane spożywcze o zawartości tłuszczu min. 2% - 22410l, , ser smażony z kminkiem – 76kg, ser twaróg półtłusty 1kg – 2000kg, ser żółty twardy typu gouda lub edamski lub inny o łagodnym smaku, nie gorszy jakościowo i smakowo – 1110kg, ser topiony różny 100g – 850kg, serek śmietankowy typu Almette lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo o różnych smakach kubek 150g - 100szt, serek śmietanowy ziarnisty (wiejski) 150g -3380szt, śmietana w pojemniku 180g -200g o zawartości tłuszczu 30% – 2492szt, śmietana w pojemniku 330g-400g o zawartości tłuszczu 18% - 606szt, serek kanapkowy 125g - 2480szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera druk ofertowy załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2.
W przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych lub typów Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”. Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, ekstrakt, wartości odżywcze i walory smakowe, gramaturę opakowania, kolor, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku wpisać, jaki produkt oferuje Wykonawca. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu, zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty przykładowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych.
2.Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r.(Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2,
b) dostawy mleka w worku foliowym 1 l pasteryzowane spożywcze o zawartości tłuszczu min. 2% odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godz. 5:00 – 6:30
c) asortyment zamawianej dostawy mleka będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
d) dostawy mleka na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym
niedzielę lub święto,
e) dostawy artykułów nabiałowych odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godzinach 5:00 – 6:30
f) asortyment zamawianej dostawy artykułów nabiałowych będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
g) dostawy artykułów nabiałowych na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto,
h) przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze mleka i artykułów nabiałowych lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.),
i) dostarczane sukcesywnie mleko musi mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 5 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), a pozostałe artykuły nabiałowe muszą mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 30 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia),
j) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji (przydatności do spożycia), odpowiednio oznakowany,
k) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu,
l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
ł) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
m) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy; powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy,
n) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie,
o) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych asortymentów artykułów nabiałowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:
1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie.
2)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
15431100-9 - Margaryna
15511100-4 - Mleko pasteryzowane
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15542100-0 - Ser twarogowy
15544000-3 - Ser twardy
15551300-8 - Jogurt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213434,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240959,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213434,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Nabiałowa ADI Iwona Jankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541034511
7.3.3) Ulica: Oleska 99
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-222
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtownia Nabiałowa "ADI" IWONA JANKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
Hurtownia Nabiałowa "ADI" IWONA JANKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213434,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.