Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421934/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
- 2023/BZP 00208486/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
- 2024/BZP 00067359/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00067964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2023/BZP 00055293/01 - Wynik z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubkowie, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Puckiego, w okresie od 01 stycznia 2023 do 31 grudnia 2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki - Dom Pomocy Społecznej w Lubkowie
1.2.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Lubkowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190528392
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Długa 50
1.4.2.) Miejscowość: Lubkowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-110
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.7.) Numer telefonu: +48 58 774 10 40
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslubkowo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpslubkowo.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065381
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00063923
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
zjawiska gospodarcze zewnętrzne w stosunku do stron umowy i w pełni od nich niezależne, tj, znaczny wzrost cen niektórych produktów dostarczanych w ramach umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Podwyższenie cen jednostkowych produktów mleczarskich
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
5051,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.