Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039023/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów spożywczych (mięso i wędliny, mrożonki) w okresie 12 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 64
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 797704880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów spożywczych (mięso i wędliny, mrożonki) w okresie 12 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a501ef-800d-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000133/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Żywność (pieczywo, mięso, wędlina, mrożonki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039023/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASZ.382.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 460000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110827,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
mięso i wędliny1 Filet z kurczaka 250 kg
2 Kurczak surowy 2000 kg
3 Udka z kurczaka 700 kg
4 Porcje rosołowe 1300 kg
5 Karczek surowy bez kości 30 kg
6 Łopatka 990 kg
7 Schab b/k 350 kg
8 Szynka b/k 195 kg
9 Żeberka paski 20 kg
10 Boczek wędzony 10 kg
11 Filet z indyka wędzony, zawartość mięsa co najmniej 70%, w tym co najmniej 35% mięsa z indyka 105 kg
13 Kaszanka 20 kg
14 Kiełbasa krakowska, zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 70% 400 kg
15 Kiełbasa szynkowa, zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 70% 400 kg
16 Kiełbasa zwyczajna, bez MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie) 20 kg
17 Pasztet z kurczaka, bez MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie), 125 kg
18 Pasztetowa niepikantna drobiowa, bez MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie) 130 kg
19 Pieczeń Rzymska smak delikatny, zawartość mięsa co najmniej 60% 205 kg
20 Polędwica drobiowa, zawartość mięsa drobiowego co najmniej 60% 475 kg
21 Szynka gotowana wieprzowa, zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 80% 275 kg
22 Szynka prasowana, zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 70% 450 kg
23 Tyrolska, zawartość mięsa co najmniej 60%, bez MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie) 252 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15130000-8 - Produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 87155,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
mrożonki1 filet czarniak (dorsz czarny), mrożony bez glazury kg 500
2 filet okoń nilowy, mrożony, bez glazury kg 50
3 śledź solony, matjas 2 kg szt. 20
4 śledź solony, matjas 4 kg szt. 30
5 brokuł, 2,5 kg szt. 120
6 fasola szparagowa zielona, 2,5 kg szt. 120
7 kalafior, 2,5 kg szt. 50
8 marchewka kostka, 2,5 kg szt. 100
9 marchewka z groszkiem,2,5 kg szt. 30
10 mieszanka kompotowa, 2,5 kg szt. 75
11 szpinak, 2,5 kg szt. 120
12 wiśnia, 2,5 kg szt. 10
13 "włoszczyzna 3-składnikowa (marchew, pietruszka korzeń,
Seler), 2,5 kg
" szt. 100
14 czarna porzeczka, 10 kg szt. 40
15 flaki wołowe w rosole, 350g szt. 20
16 flaki wołowe w rosole, 900g szt. 10
17 flaki wołowe suche krojone 1 kg szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15232000-3 - Ryby solone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15332100-5 - Przetworzone owoce
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 23672,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU GRAMAR Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651337242
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 6
7.3.4) Miejscowość: Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Budowa dróg gminnych w miejscowości Suszno, Szuminka i Różanka na terenie Gminy Włodawa
- Przebudowa dróg powiatowych: 1627L w m. Lubowierz, 1090L Hanna - Janówka i 1724L w m. Orchówek
- "Przebudowa drogi gminnej nr 104273L - ul. Mostowa we Włodawie wraz z infrastrukturą techniczną"
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 44 im. Stanisława Moniuszki w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 5 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ŻŁOBKA GMINNEGO W PSZENNIE (POWTÓRZONY)
- Dostawy artykułów żywnościowych II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.