Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00017628/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00020880/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00020902/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00053676/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00053903/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów stałych
z terenów zarządzanych przez Urbitor Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "URBITOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001310116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 105/107
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekratariat@urbitor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbitor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem miejskim
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów stałychz terenów zarządzanych przez Urbitor Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d344ed2-7472-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017628/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DS/ZP02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na cyklicznym odbiorze i zagospodarowaniu wszelkich odpadów stałych w ilości: 7521 m3 (odpady zmieszane); 800 m3 (odpady segregowane - papier, plastik, szkło); 1500 m3 (bioodpady), w okresie od 01.03.2022r. do 28.02.2023 r. z następujących obiektów zarządzanych przez Zamawiającego:
a) Dworzec Główny PKP przy ul. Kujawskiej 1 w Toruniu;
b) Toruńska Giełda Towarowa przy ul. Chrobrego 105/107 w Toruniu, siedziba Spółki;
c) Cmentarz Komunalny nr 1 przy ul. Grudziądzkiej 22/30 w Toruniu;
d) Cmentarz Komunalny nr 2 przy ul. Grudziądzkiej 139/141 w Toruniu;
e) Centralny Cmentarz Komunalny przy ul. Grudziądzkiej 192/196 w Toruniu;
f) Targowisko Miejskie przy ul. Szosa Chełmińska 31/35 w Toruniu;
g) Targowisko przy ul. A. Mickiewicza 75 w Toruniu;
h) Centrum Hurtowe ul. Grudziądzkiej 163a w Toruniu;
i) Targowisko przy ul. Okólnej 1 w Toruniu;
j) Centrum Targowe Park przy ul. Szosa Bydgoska w Toruniu;
k) Biurowiec przy ul. Szosa Chełmińska 27 w Toruniu;
l) Parking przy ul. Wały Gen. Sikorskiego 8 i 12 w Toruniu;
m) Imprezy targowe organizowane na Starówce w Toruniu;
n) Parking przy Placu Św. Katarzyny w Toruniu;
o) Parking Dominikański przy ul. Dominikańskiej 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853726,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853726,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853726,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-016-92-80
7.3.3) Ulica: ul. Grudziądzka 159
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853726,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2023-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.