eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LędzinyTelefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065560 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Telefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lędzińska 24

1.5.2.) Miejscowość: Lędziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprledziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-powiatbl.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcpr-powiatbl.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Telefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-634ab1c4-a415-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000904/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie form wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy oraz Klubu Seniora w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039402/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn.: „Telefon zaufania jako forma wsparcia dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie” jest wykonanie przez Wykonawcę usługi społecznej w ramach realizacji form wsparcia określonych w projekcie, przeznaczonych dla uczestniczek i uczestników Dziennego Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych, ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny, zwanych dalej „uczestnikami”. Usługa będzie realizowana dla uczestników ww. projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, o numerze wniosku WND-RPSL.09.02.01-24-02GC/19-003, Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych - ZIT.

Usługa objęta przedmiotem zamówienia polega na zapewnieniu wsparcia seniorom przez specjalistę w dziedzinie poradnictwa psychologicznego z przeznaczeniem dla seniorów, którzy z różnych względów nie mogą uczestniczyć w zajęciach Dziennego Domu Pomocy ze względu na stan zdrowia, sytuację rodzinną, problemów z dojazdem, przeciwdziałanie osamotnieniu, izolacji, a przede wszystkim z uwagi na czasowe zawieszenie działalności do odwołania na terenie Województwa Śląskiego Dziennych Domów Pomocy- na podstawie decyzji Wojewody Śląskiego.

„Telefon zaufania dla seniora” - dyżury prowadzone w formie indywidualnych rozmów telefonicznych, inicjowanych przez dzwoniącego seniora, z zachowaniem intymności rozmowy, dyskrecji, realizowane zgodnie ze standardami pomocy telefonicznej Światowej organizacji telefonów zaufania (IFOTES) w układzie co najmniej 3 godziny dyżuru tygodniowo, tj. co najmniej 12 godzin w miesiącu.

Koszt abonamentu Telefonu Zaufania dla Seniora ponosi Zamawiający.

Zamawiający informuje, że Dzienny Dom Pomocy w Centrum Usług Społecznych,
ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny, funkcjonuje przez cały rok, we wszystkie dni robocze,
od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 7:30 do godz. 15:30. Natomiast ww. forma wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy realizowana będzie w godzinach ustalonych z Zamawiającym na podstawie przedstawionego przez wybranego Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu zajęć (załącznik nr 3 do umowy)
w terminie do 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze Jego oferty. Ponadto przyjmuje się, że jedna godzina świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem odpowiada jednej godzinie zegarowej (przyjmuje się, ze jedna godzina zegarowa = 60 min.).
Adresatami form wsparcia będzie nie więcej niż 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, którzy spełniają poniższe kryteria:
- mają ukończone 60 lat i są osobami niesamodzielnymi w minimum jednym zakresie dotyczącym czynności dnia codziennego,
- mają ukończone 60 lat i są osobami niepełnosprawnymi.
Wykonawca jest zobligowany w pracy z uczestnikami projektu do stosowania zasady równości kobiet i mężczyzn.
Podczas realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zachowana zostanie równość szans, poprzez dostęp do informacji, edukacji, wsparcia dla wszystkich uczestników bez względu na wiek, płeć, rasę, przekonania, orientację seksualną, niepełnosprawność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest złożenie przez Wykonawcę oferty cenowej przekraczającej kwotę, jaką Zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.