Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306999/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00360157/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00398479/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
- 2024/BZP 00449632/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czajków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Czajków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-524
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczajkow@xl.wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czajkow-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/gminaczajkow/postepowania/5071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d327b13-1d51-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00340554/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306999/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE”, poprzez remont, modernizację i przebudowę Zespołu Szkół-Szkoły Podstawowej w Czajkowie.
Szkoła znajduje się pod adresem Czajków 55, 63-524 Czajków, działki nr ewid. 1549, 1080/2, obręb ewid. 0001 Czajków, jednostka ewid. 301801_2 Czajków
Zakres postępowania obejmuje:
• Demontaż na zewnątrz budynku (rynny i rury spustowe, daszki nad wejściami, kraty okienne, schody wraz z balustradami, opaska, części kominów)
• Demontaż i ponowny montaż urządzeń zainstalowanych na elewacji
• Demontaże wewnątrz budynku warstw posadzkowych, wskazanych ścianek działowych, wskazanej stolarki drzwiowej, elementów palnych na drogach ewakuacyjnych
• Demontaż sufitu podwieszanego stanowiącego obudowę konstrukcji dachu w budynku gimnazjum.
• Demontaż istniejących toalet przeznaczonych do remontu i dostosowania do przepisów sanitarnych i bhp.
• Demontaż instalacji wod-kan w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Demontaż instalacji hydrantowej ppoż,
• Demontaż instalacji centralnego ogrzewania w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Demontaż kotłowni na opał stały i olejowo-gazowej,
• Przeprowadzenie prac remontowych w zakresie demontowanych elementów architektonicznych,
• Remont toalet,
• Montaż instalacji wodociągowej w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Montaż instalacji hydrantowej w całym budynku,
• Montaż instalacji kanalizacji sanitarnej w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Montaż instalacji centralnego ogrzewania w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Montaż instalacji wentylacji mechanicznej w całym budynku,
• Podłączenie istniejących instalacji,
• Termomodernizację budynku,
• Montaż OZE, w tym wykonanie instalacji fotowoltaicznej
• Modernizację instalacji elektrycznej w budynku,
• Modernizację oświetlenia zewnętrznego
• Modernizację oświetlenia wbudowanego, awaryjnego i ewakuacyjnego
• Modernizację zasilania urządzeń instalacji sanitarnych
• Modernizację zasilenia urządzeń niskoprądowych,
• Modernizację zasilania urządzeń podstawowych,
• Modernizację sieci LAN i sieci strukturalnych,
• Modernizację monitoringu,
• Remont instalacji odgromowej.
Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.
Roboty budowlane będą prowadzone w budynku pozostającym w użytkowaniu. Poza okresem wakacji szkolnych nie ma możliwości wyłączenia całego budynku z użytkowania. Harmonogram prac musi być uzgadniany zarówno z Zamawiającym jak i Dyrektorem szkoły.
Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7469999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7755656,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7469999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Warga NAT-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250919979
7.3.3) Ulica: ul. Mirosława Ferica 9
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7469999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.