Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030239/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065596 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą-RFIL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 3761266, 783627100
1.5.8.) Numer faksu: (48) 3761266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.solec.pl/index.php?id=1431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą-RFIL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3076351-9917-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003637/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą -RFIL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030239/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 731707,32
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa stacji wodociągowej w miejscowości Dziurków gmina Solec nad Wisłą. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu badawczo-eksploatacyjnego w celu ujęcia wody podziemnej z utworów kredy górnej na działce nr 193/2 w miejscowości Dziurków na potrzeby późniejszego zaprojektowania i budowy infrastruktury stacji wodociągowej wraz z siecią wodociągową. Zakres prac obejmie w szczególności:
1) Zgłoszenie rozpoczęcia prac geologicznych.
2) Wykonanie odwiertu geologicznego. Prace należy wykonać systemem mechanicznym metodą udarową do głębokości 95 m. Wiercenie należy rozpocząć w rurach prowadnikowych Ø 16” do głębokości 20m (zagłębiając się w strop margli na gł. 5,0 m) a następnie po posadowieniu tych rur jako osłonowe na progu skalnym kontynuować wiercenie w rurach Ø 14’’ do głębokości ok. 60 m. Ostatni interwał do głębokości 95 m odwiercić w rurach Ø 11 3/4”. Rury uszczelnić kompaktonitem (zacementować) celem zabezpieczenia przed osypywaniem się skał czwartorzędowych do otworu. Wykonać zaflirtowanie otworu filtrem szczelinowym Ø 225/200 o wymiarach określonych w projekcie robót geologicznych. Konstrukcję otworu należy dopasować do rzeczywistych lokalnych warunków geologicznych, stwierdzonych w trakcie wykonywania otworu. Zmiany w stosunku do Projektu Robót Geologicznych będą możliwe tylko w porozumieniu z geologiem nadzoru w zakresie na jaki pozwala Projekt.
3) Po odwierceniu i zarurowaniu otworu należy w nim przeprowadzić próbne pompowanie oczyszczające nie krótsze niż 24 godziny i pompowanie pomiarowe w 3 ustalonych poziomach dynamicznych wg projektu. Do pomiarów wydajności wykonawca użyje wodomierzy posiadających legalizację.
4) Pod koniec pompowania pomiarowego należy pobrać próbę wody i przekazać do analizy fizyko-chemicznej w zakresie: analiza bakteriologiczna, własności fizyczne, skład chemiczny. Opłaty za pobranie próby i wykonanie analizy pokryje wykonawca.
5) Wykonanie tymczasowego zabezpieczenia (obudowy) otworu uniemożliwiającej przedostanie się wód opadowych i innych zanieczyszczeń do odwiertu.
6) Wykonany otwór należy zniwelować w dowiązaniu do państwowej sieci geodezyjnej oraz określić jego współrzędne w państwowym układzie współrzędnych geodezyjnych (inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza) .
7) Wyniki wiercenia studni, próbnego pompowania pomiarowego, analiz fizyko-chemicznych ujęcia przedstawione zostaną w sporządzonej przez wykonawcę dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia z ustaleniem jego zasobów.
8) Nad realizacją prac Wykonawca zapewni nadzór osoby posiadającej uprawnienia geologiczne.
Całość prac wykonać zgodnie z projektem robót geologicznych zatwierdzonym decyzją znak: BOŚ.6530.2.2021 z dnia 18.03.2021r. stanowiącymi załącznik do niniejszej SWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją geologiczną i przedmiarem robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, niezbędnych instalacji wod.-kan. I zasilania w energię elektryczną do celów budowy i pompowań, likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144204,11
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144204,11
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144204,11
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Studziennych Marian Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570005581
7.3.3) Ulica: Spacerowa 5
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144204,11
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.