eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRozbudowa drogi powiatowej nr 1754 O Chmielowice - Prószków w m. Domecko na długości 610 m



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1754 O Chmielowice – Prószków w m. Domecko na długości 610 m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1754 O Chmielowice – Prószków w m. Domecko na długości 610 m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ab2e128-6a1a-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1754 O Chmielowice – Prószków w m. Domecko na długości 610 m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341508/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SD.261.19.2021.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1754 O na odcinku ok. 660 m. Zamówienie należy wykonać w całości. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje m. in. następujące roboty:
- roboty pomiarowe
- roboty rozbiórkowe (m.in. frezowanie, rozbiórka warstwy z kostki, rozbiórka podbudowy z kruszywa kamiennego, rozbiórka krawężników i obrzeży, rozbiórka ław, rozbiórka nawierzchni z kostki, rozbiórka wysepek, chodników, przejść z płyt betonowych, rozebranie przepustów rurowych, rozbiórka odwodnienia, wywóz gruzu);
- roboty ziemne - wykopy;
- roboty ziemne przy budowie kanalizacji deszczowej;
- sieć kanalizacji deszczowej (m.in. kanały z rur PP śr. 150 i 300 mm, studnie rewizyjne z kręgów beton. śr. 100 mm, studzienki ściekowe betonowe o śr. 500 mm z wpustami, prefabrykowany wylot kanalizacji, odwodnienie liniowe);
- ustawienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem;
- budowa chodników bez miejsc parkingowych – z kostki betonowej szarej ( gr. 8 cm );
- budowa chodników z miejscami parkingowymi - z kostki betonowej szarej (gr. 8 cm);
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej grafitowej (gr. 8 cm);
- wykonanie jezdni drogi powiatowej i gminnej (m.in. profilowanie i zagęszczanie podłoża, warstwa mrozoodporna, podbudowy, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego);
- wykonanie poboczy z kruszywa;
- humusowanie z obsianiem,
- oznakowanie pionowe,
- oznakowanie poziome grubowarstwowe,
- prace towarzyszące (m.in. odmulenie istn. rowu, oczyszczenie przepustów z namułu, regulacja pionowa studzienek);
- przebudowa sieci telekomunikacyjnych (rury osłonowe – zabezpieczenie istn. sieci telekomunikacyjnej i budowa kanału technologicznego);
- przebudowa sieci nN ,
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych oraz punktów oświetlenia drogowego,
- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem,
- szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
Wszelkie materiały użyteczne pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy z możliwością wykorzystania do wbudowania pod warunkiem spełnienia wymogów normatywnych i specyfikacji. Wartość oferty powinna uwzględniać zastosowanie powyższych materiałów.
2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy szczegółowego kosztorysu
ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy,
- opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem)
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego
i zaklauzulowanej,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- wykonywania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej i projektu,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą).
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
Szczegółowy opis, zakres i ilości robót zawierają następujące załączniki do niniejszej SWZ:
- Dokumentacja projektowa (DP),
- Przedmiar robót (PR),
- Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
4. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny
i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej
do określenia orientacyjnej wartości umowy.

Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:

- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2714466,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4067703,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2714466,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542571820

7.3.3) Ulica: ul. Ozimska 1F

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2714466,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia liczony jest w tygodniach.
Okres realizacji zamówienia w ciągu 36 tygodni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.