eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaKoszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065630 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300579545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych, 78

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673490881

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4248048f-9b8a-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010770/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Koszenie poboczy na drogach powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031027/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.17.2021.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi p.n.: „Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2021 roku”.
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Pilskiego. Zamówienie przewiduje utrzymanie dróg powiatowych na terenie ośmiu gmin w Powiecie Pilskim, w tym dróg zamiejskich i dróg miejskich. Mapa, która wchodzi w skład załącznika nr 4 do SWZ przedstawia siec dróg powiatowych będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, i określa teren dla wykonania przedmiotu zamówienia. Sieć dróg powiatowych wynosi 375,4 km.
Drogi powiatowe na terenie miasta Piły nie są przedmiotem zamówienia.
3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace:
1) mechaniczne koszenie poboczy;
2) ręczne koszenie poboczy w miejscach trudnodostępnych.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z przepisami dotyczącymi zasad bezpieczeństwa, odpowiedniego wyposażenia sprzętu i osób wykonujących prace, właściwego oznakowania rejonu prowadzonych prac.
Specyfikacja techniczna oraz mapa przedstawiająca sieć dróg powiatowych dotycząca przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac przygotowawczych i porządkowych w trakcie wykonywania prac.
6. Przewidywany zakres prac został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – formularz Oferta. Wskazane ilości w formularzu Oferta są ilościami szacunkowymi i służą do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy.
7. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie zleceń dyrektora lub pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, w których każdorazowo będzie wskazane miejsce wykonania prac, ich zakres i termin realizacji. Podstawą rozliczenia prac będą ceny jednostkowe określone w umowie.
8. Zakres prac określony każdorazowym zleceniem podlega odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych prac należy zgłaszać do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Odbioru prac dokona komisja Powiatowego Zarządu Dróg w Pile w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę.
9. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania prac objętych zamówieniem.
10. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji prac w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych prac. Koszt zabezpieczenia w znaki i urządzenia, a także koszt ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty.
11. Zgłoszone przez dyrektora lub pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile uwagi, co do jakości wykonywanych prac winny być usuwane na bieżąco jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
12. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia – obsługa kosiarki bijakowej oraz obsługa kos spalinowych.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "MAR-POL" Marcin Misiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6661245500

7.3.3) Ulica: Przybyłów 69

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15
2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.