eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDZP.26.199.2023 Świadczenie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, likwidacji gniazd os, szerszeni itp. w nieruchomościach administrowanych przez ZLM w 2024 r



Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.26.199.2023 Świadczenie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, likwidacji gniazd os, szerszeni itp. w nieruchomościach administrowanych przez ZLM w 2024 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.26.199.2023 Świadczenie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, likwidacji gniazd os, szerszeni itp. w nieruchomościach administrowanych przez ZLM w 2024 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-274ecf18-9817-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007969/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Dezynsekcja, deratyzacja, dezynfekcja w nieruchomościach gminnych, skarbu państwa, prywatnych i współwłasnych na rok 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.199.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:
- Rejonu Obsługi Najemców „Północ” przy ul. Limanowskiego 194/196 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Bałuty w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3a (RON „Północ”)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

4.5.5.) Wartość części: 80746,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:
- Rejonu Obsługi Najemców „Południe” przy ul. Paderewskiego 47 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Górna w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3b (RON „Południe”)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

4.5.5.) Wartość części: 112325,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:
- Rejonu Obsługi Najemców „Zachód” przy ul. Wapiennej 15 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Polesie w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1c do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3c (RON „Zachód”)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

4.5.5.) Wartość części: 72147,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:
- Rejonu Obsługi Najemców „Centrum” przy ul. Piotrkowskiej 238 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Śródmieście w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1d do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3d (RON „Centrum”)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

4.5.5.) Wartość części: 44500,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:
- Rejonu Obsługi Najemców „Wschód” w Łodzi przy ul. Sobolowej 1 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Widzew w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1e do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3e (RON „Wschód”)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

4.5.5.) Wartość części: 5461368 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Usługi świadczone w nieruchomościach (halach targowych) stanowiących zasób Zamawiającego:
- hala targowa przy ul. Małej 2 w Łodzi – (38 lokali użytkowych w każdym lokalu jest stacja dezynsekcji)
- hala targowa „Górniak” przy ul. Piotrkowskiej 317 w Łodzi
Opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 6 zawiera Załącznik nr 2a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników

4.5.5.) Wartość części: 10920,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84937,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100166,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84937,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Arma-Błysk AZTN Arkadiusz Michalski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 726 037 61 19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84937,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107041,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216874,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107041,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Expertservice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7691749890

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107041,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65610,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103002,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65610,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Arma-Błysk AZTN Arkadiusz Michalski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 726 037 61 19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65610,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48623,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60809,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48623,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Arma-Błysk AZTN Arkadiusz Michalski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 726 037 61 19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48623,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52878,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52878,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52878,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Expertservice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7691749890

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52878,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12096,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21082,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12096,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Arma-Błysk AZTN Arkadiusz Michalski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 726 037 61 19

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12096,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.