Ogłoszenie z dnia 2023-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00000476/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00000700/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00039749/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00063776/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00065680/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-28
- 2023/BZP 00141557/01 - Wynik z dnia 2023-03-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mieszanek nasiennych, pasz granulowanych, gammarusa suszonego
i pęczków ulistnionych gałęzi do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
1 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Karwieńska 3
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-328
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 552-00-41 ; 552-00-42
1.4.8.) Numer faksu: nie dotyczy
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne1@zoo.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogród Zoologiczny i Schronisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065655
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00000476
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Dostawa mieszanek nasiennych, pasz granulowanych, gammarusa suszonego
i pęczków ulistnionych gałęzi do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
1 postępowanie
Po zmianie:
Dostawa mieszanek nasiennych, pasz granulowanych, gammarusa suszonego
do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
1 postępowanie
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
32749,20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zadanie 2 – mieszanki nasienne
Po zmianie:
Zadanie 2 – mieszanki nasienne i gammarus
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
100891,20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zadanie 3 – pokarmy granulowane 1
Po zmianie:
Zadanie 3 – pokarmy granulowane
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
221298,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Zadanie 4 – pokarmy granulowane 2
Po zmianie:
Zadanie 4 – pokarmy granulowane dla żurawi
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
7200,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Zadanie 5 – granulowana lucerna
Po zmianie:
Zadanie 5 – lucerna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
40560,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Zadanie 6 – Gammarus suszony
Po zmianie:
Zadanie 6 – pokarm dla flamingów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
24000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Zadanie 7 – pęczki gałęzi
Po zmianie:
Zadanie 7 – pokarm dla małp
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
15000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2024-02-29
Po zmianie:
2024-02-28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2024-02-29
Po zmianie:
2024-02-28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2024-02-29
Po zmianie:
2024-02-28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2024-02-29
Po zmianie:
2024-02-28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
2024-02-29
Po zmianie:
2024-02-28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
2024-02-29
Po zmianie:
2024-02-28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
2024-02-29
Po zmianie:
2024-02-28
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.