Ogłoszenie z dnia 2023-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00069149/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO PRZEDSZKOLNY NR 3 W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385455771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kłosowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-627
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 307 31 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp3.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp3.edu.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PLACÓWKA OŚWIATOWA
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e25a8b67-97f1-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000040/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069149/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135294,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - MAKARONY I KASZE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.5.5.) Wartość części: 13492,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - WARZYWA, OWOCE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 64551,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE + JAJA
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 64267,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione ponieważ wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione ponieważ wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46367,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62503,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46367,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA MARIT Julita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871239831
7.3.4) Miejscowość: Starzyński Dwór
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46367,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- GUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci
- REMONT DYLATACJI MODUŁOWYCH NA TRASIE SUCHARSKIEGO W GDAŃSKU
- Wykonanie demontażu i utylizacji istniejących zbiorników podziemnych na odpady komunalne oraz budowie wiaty śmietnikowej przy ul. Grażyny w Gdańsku.
- dostawa samochodów specjalnych dla Straży Miejskiej w Gdańsku
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Budowa trasy rowerowej wzdłuż ul. Kartuskiej i ul. Nowolipie w Gdańsku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Łomży
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.