eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êka OpatowskaWykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska



Og³oszenie z dnia 2021-05-26


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00065726 z dnia 2021-05-26

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £êka Opatowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855481

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êka Opatowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-645

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627814520

1.5.8.) Numer faksu: 627814521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leka-opatowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://leka-opatowska.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84e12d84-be21-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00065726

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007674/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lekaopatowska.bip.net.pl/?a=7737

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: sekretariat@leka-opatowska.pl lub inwestycje@leka-opatowska.pl
2) Adres strony internetowej: https://lekaopatowska.bip.net.pl/?a=7737

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (z³o¿enie oferty wraz za³±cznikami), musi posiadaæ konto na ePUAP oraz korzystaæ z platformy miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ . Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania
sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa , w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Szczegó³owe informacje zawarte s± w rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych bêdzie
Gmina £êka Opatowska reprezentowana przez Wójta Gminy £êka Opatowska. Mo¿e siê Pani/Pan z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: • listownie na adres: ul. Akacjowa 4 63-645 £êka Opatowska •poprzez e-mail: sekretariat@leka-opatowska.pl • telefonicznie: 6278145202) Kontakt do inspektora
ochrony danych e-mail: inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzêdu Gminy.3) Pani/Pan dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd±
przez okres 5 lat: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. 5) Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pani/Pana danych, o których mowa
wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Administrator zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG.6) W odniesieniu do danych pozyskanych przez nas przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:-prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;-prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;-prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie
danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej; -prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania,Skorzystanie przez
osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach 1 i 2). 7) Przys³uguje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).8) Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególno¶ci na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPPG.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ugi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, jak równie¿ z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych, na których powstaj± odpady komunalne z terenu Gminy £êka Opatowska oraz ich transport do Zak³adu Zagospodarowania Odpadów Olszowa, Olszowa ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kêpno (zagospodarowanie odpadów nie stanowi przedmiotu zamówienia).
2. Szacunkowa ilo¶æ odpadów komunalnych przewidziana do odbioru z nieruchomo¶ci po³o¿onych w granicach administracyjnych Gminy £êka Opatowska w ci±gu 24 miesiêcy:
1) Zmieszane odpady komunalne: 2 000,00 Mg
2) Metale i tworzywa sztuczne: 500,00 Mg
3) Odpady wielkogabarytowe: 400,00 Mg
4) Bioodpady: 350,00 Mg
5) Papier: 100,00 Mg
6) Szk³o: 400,00 Mg
3. W ramach zamówienia Wykonawca bêdzie zaopatrywa³ w³a¶cicieli posesji w worki o pojemno¶ci 120l. przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca wyposa¿y w³a¶cicieli nieruchomo¶ci w tzw „pakiety startowe”- worki dostarczone przez Zamawiaj±cego. Nastêpnie Wykonawca bêdzie uzupe³nia³ na w³asny koszt worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych po ka¿dorazowym odbiorze zape³nionego worka, poprzez pozostawienie nowych pustych worków w ilo¶ci odpowiadaj±cej ilo¶ci odebranych worków. Za ka¿dy odebrany nape³niony worek danej frakcji odpadów, Wykonawca na posesji pozostawia pusty worek. Ponadto, Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu w ka¿dym miesi±cu 100 sztuk worków w kolorach w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego (ilo¶ci poszczególnych kolorów bêd± zg³aszane e-mailem). Worki te bêd± stanowi³y rezerwê dla mieszkañców.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Uchwa³a Nr XXXIII/198/2021 Rady Gminy £êka Opatowska z dnia 24 marca 2021r. w sprawie Regulaminu utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy £êka Opatowska (Za³±cznik nr 10 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego przez Wójta Gminy £êka Opatowska, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.), oraz art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiêbiorców (Dz. U z 2021r. poz. 162)
w zakresie kodów odpadów komunalnych objêtych przedmiotem zamówienia,
b) posiada wpis do prowadzonego przez Marsza³ka Województwa Wielkopolskiego rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO, Dzia³ VII), o którym mowa w art. 49 i nastêpne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) i który to rejestr stanowi element Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum jedn± us³ugê odbioru odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i/lub niezamieszka³ych, wykonanych lub wykonywanych w sposób ci±g³y przez okres minimum 12 m-cy o masie ³±cznej minimum 1000 Mg rocznie.
b) posiada bazê magazynowo - transportow± spe³niaj±c± wymagania okre¶lone
w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. 2013 r. poz.122), a w szczególno¶ci wyka¿e, ¿e baza ta spe³nia ³±cznie poni¿sze warunki:
− baza magazynowo – transportowa usytuowana w Gminie £êka Opatowska lub
w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy tej gminy,
− baza magazynowo – transportowa usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytu³ prawny,
− w sk³ad zaplecza transportowego wchodz±: co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej (tzw. bramowiec lub kontenerowiec).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
2) Za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp- za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.) o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy £êka Opatowska, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia.
2) Potwierdzenie wpisu do prowadzonego przez Marsza³ka Województwa Wielkopolskiego rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO, Dzia³ VII), o którym mowa w art. 49 i nastêpne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2021r. poz. 799 ze zm.) i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.
3) Wykaz us³ug – za³±cznik nr 7 do SWZ.
4) Wykaz narzêdzi – za³±cznik nr 8 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony Formularz oferty, sporz±dzony wed³ug tre¶ci wzoru za³±cznika nr 2 do SWZ,
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu- za³±cznik nr 3 do SWZ
3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia- za³±cznik nr 4 do SWZ
4) Pe³nomocnictwo- je¿eli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy:
- Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik
- ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego
5) Zobowi±zanie podmiotu ( je¿eli dotyczy)- za³±cznik nr 6a do SWZ.
6) O¶wiadczenie dotycz±ce innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust. 5 (je¿eli dotyczy)- za³±cznik nr 6b

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp , Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (nale¿y wype³niæ tre¶æ o¶wiadczenia zawartego w formularzu ofertowym).
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
3. Strony dopuszczaj± zmianê postanowieñ niniejszej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku:
1) wyst±pienia zmian wskazanych w art. 436 ustawy Pzp,
2) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia
3) zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego wp³ywaj±cej na zakres lub warunki i zasady wykonania przez strony ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy
4) zmiany przepisów prawa miejscowego wp³ywaj±cego na sposób lub zakres odbierania lub czêstotliwo¶æ lub zagospodarowywania odpadów,
5) wprowadzenia zmian w stosunku do OPZ w zakresie wykonywania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
4. Zamawiaj±cy na podstawie art. 439 ustawy Pzp okre¶la:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku okre¶lonym w art. 439 ustawy Pzp, tj. zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Przez zmianê cen materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost/obni¿kê odpowiednio cen lub kosztów wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
2) Je¿eli zmiana ceny materia³ów lub kosztów, o której mowa w niniejszym punkcie wzglêdem ceny lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, zmieni siê co najmniej o 10%, ka¿da ze stron uprawniona bêdzie do wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia.
3) Zmieniona warto¶æ wynagrodzenia, obowi±zywaæ bêdzie od miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym strona wyst±pi³a z takim wnioskiem, o ile druga strona uzna, i¿ rzeczywi¶cie dosz³o do zmiany cen materia³ów lub kosztów maj±cych wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia.
4) Zmiana wynagrodzenia ustalana bêdzie na podstawie pó³rocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszonego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
5) Strona wnioskuj±ca o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia zobowi±zana jest przedstawiæ w swoim wniosku, w jaki sposób zmiana cen materia³ów lub kosztów mia³a wp³yw na koszt realizacji przedmiotu umowy.
6) Strona mo¿e wyst±piæ z wnioskiem nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy. Zmiany mog± byæ wprowadzone nie wcze¶niej ni¿ po 01.01.2022r.
7) Artyku³ 439 ust. 5 ustawy Pzp ma zastosowanie.
8) Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia opisanych w ust. 10 wynosi ³±cznie 10% w stosunku do warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy.
5. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany umowy,
2) uzasadnienie zmiany umowy,
3) dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy,
4) obliczenie kosztów zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy.
6. Wniosek,powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od dnia, w którym strona inicjuj±ca zmianê dowiedzia³a siê, lub powinna dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. Akceptacja b±d¼ odrzucenie ¿±danych zmian nastêpuje w terminie 21 dni od dnia otrzymania ¿±dania zmiany umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-06

2021-05-26 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.