Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039582/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065747 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo-wykończeniowych - część II - w filii bibliotecznej nr 48 Biblioteki Kraków w os. Bohaterów Września 26 w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Kraków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366210343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-154
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 618-91-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@biblioteka.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.biblioteka.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowo-wykończeniowych - część II - w filii bibliotecznej nr 48 Biblioteki Kraków w os. Bohaterów Września 26 w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1e05a1a-a41d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002270/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty filii bibliotecznych: os. Bohaterów Września, ul. Zakopiańska, ul. Łużycka w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.3.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298428,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo-wykończeniowych - część II - w filii bibliotecznej nr 48 Biblioteki Kraków w os. Bohaterów Września 26 w Krakowie. Na przełomie 2020 i 2021 roku wykonano część pierwszą prac budowlanych obejmującą prace rozbiórkowe, prace elektryczne w tym słaboprądowe, zabudowę stropu podwieszonego z płyt GK z dociepleniem wełną, pełną instalację klimatyzacji, podejścia pod przyboru w zakresie instalacji wod-kan, przeróbkę instalacji CO, wymurowanie ścianek w sanitariatach oraz do zaplecza socjalnego, obudowę słupów, przeszlifowanie istniejących parapetów z zagruntowaniem oraz przygotowanie wszystkich ścian i sufitów pod prace malarskie oraz okładzinowe. b) Skrócony OPZ stanowi załącznik nr 1. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 10), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 12). c) Na przedmiotowe zamówienie Wykonawca zobowiązany jest udzielić:– minimum 48 miesięcznej gwarancji. Maksymalny realny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające krótszy okres gwarancji niż 48 m-ce zostaną odrzucone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333489,13
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333489,13
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "Remont" s.c. Kazimierz Pietrzyk, Ireneusz Czuba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772155591
7.3.3) Ulica: ul. Klimeckiego 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-705
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333489,13
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.