eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BabiceOdwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Sk³odowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach



Og³oszenie z dnia 2022-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Sk³odowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013

1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.babice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

administracja samorz±dowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Sk³odowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c9d3d745-93b5-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00065776

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025528/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Odwodnienie dróg gminnych w Babicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,www.babice.pl,zamowienia@babice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:,,Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do ,,Formularza do komunikacji”. 2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 3.Maksymalny rozmiar
plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i ,,Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 5.Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê ,,Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. 6.Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Je¿eli komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie zawiadomieñ, o¶wiadczeñ, wniosków nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków lub przekazywanie informacji odbywa siê przy u¿yciu ePUAPu to za po¶rednictwem dedykowanego formularza: ,,Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. 8.Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest:1)Pani Agnieszka Ba³ys, email balys@babice.pl2)Pan Marek Bana¶, email: banas@babice.pl 9.W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania, numerem og³oszenia BZP lub ID postêpowania. 10.Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± za po¶rednictwem ,,Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿
mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres email: zamowienia@babice.pl. 11.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. 12.Formaty przekazywanych przez Wykonawcê plików, musz± byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 tj. z dnia 05.12.2017 r.). 13.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Roz. II. SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Roz. II. SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Wb.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w formule zaprojektuj-wybuduj pn. „Odwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Sk³odowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
Nale¿y wykonaæ kompletn± dokumentacjê projektow± wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na budowê lub zg³oszenia robót (Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy stosowne upowa¿nienie). Nastêpnie nale¿y zrealizowaæ wszystkie roboty niezbêdne do osi±gniêcia celów opisanych w Programie funkcjonalno – u¿ytkowym.
Zakres robót stanowi:
I.a)Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy Zamkowej poprzez wykonanie zabudowy krawê¿nika i ¶cieku przykrawê¿nikowego na d³ugo¶ci ok 148 mb wraz z wykonaniem 4 studzienek ¶ciekowych ch³onnych.
b)Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy Konopnickiej poprzez wykonanie zabudowy krawê¿nika i ¶cieku przykrawê¿nikowego na d³ugo¶ci ok 250 mb.
c)Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy Orzeszkowej poprzez wykonanie zabudowy krawê¿nika i ¶cieku przykrawê¿nikowego (po obu stronach drogi) na d³ugo¶ci ok 906 mb wraz z wykonaniem 6 studzienek ¶ciekowych ch³onnych.
d) Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy M.Sk³odowskiej Curie oraz parkingu przy UG Babice poprzez wykonanie zabudowy krawê¿nika i ¶cieku przykrawê¿nikowego na d³ugo¶ci ok 200 mb wraz z budow± kana³u deszczowego z rur PVC DN 315 na d³ugo¶ci ok 243 mb oraz z rur PVC Dn 250 na d³ugo¶ci ok 102 mb wraz z budow± 11 szt. studni betonowych DN 1000 i 9 sztukami studzienek ¶ciekowych wraz z w³±czeniem do kanalizacji deszczowej przy ul. Wyszyñskiego.
e)w tym wykonanie wszelkich niezbêdnych dla realizacji inwestycji opracowañ.
II. Wybudowanie wy¿ej wymienionych odwodnieñ wraz z uzbrojeniem oraz przywrócenie terenu objêtego inwestycj± do stanu pierwotnego sprzed rozpoczêcia robót.
Uwaga: D³ugo¶ci s± d³ugo¶ciami orientacyjnymi wynikaj±cymi z rzeczywistych odleg³o¶ci w terenie pomiêdzy punktami stanowi±cymi granice zakresu.
Ostateczne warto¶ci w zakresie ¶rednic, d³ugo¶ci sieci i prze³±czeñ ustali Wykonawca w oparciu o szczegó³owe obliczenia w porozumieniu z Inwestorem.
Wykonawca powinien zaprojektowaæ i zrealizowaæ ca³o¶æ inwestycji uwzglêdniaj±c aspekty ekonomiczne, ¶rodowiskowe i spo³eczne.
Dobór technologii robot dla poszczególnych fragmentów sieci stanowi element prac projektowych, a tym samym jest obowi±zkiem Wykonawcy.
Przyjête przez Wykonawcê metody budowy odwodnieñ powinny zapewniaæ wszystkie wymagane parametry funkcjonalno – u¿ytkowe, okre¶lone w PFU – w szczególno¶ci: Trwa³o¶ci robót, Braku negatywnego wp³ywu na parametry pracy sieci, Zapewnienia szczelno¶ci sieci, Zachowania wymaganych parametrów statycznych rur.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji (G) –
waga kryterium 40 %.2.Maksymalna liczba punktów, mo¿liwych do uzyskania przez ofertê, bêd±ca sum± wszystkich kryteriów wynosi 100. Ka¿da oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów
opisanych wy¿ej i otrzyma liczbê punktów (S) obliczon± wg wzoru S = C + G. 3.Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów S obliczonych wg wzoru opisanego powy¿ej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy stawia warunek w powy¿szym zakresie:
Wykonawca musi przedstawiæ o¶wiadczenie wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem, za okres 3 lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, w wysoko¶ci min. 500.000,00 z³otych brutto (roczny przychód w ka¿dym roku).
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia warunki w powy¿szym zakresie:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 1 robotê polegaj±c± na zaprojektowaniu i wybudowaniu sieci kanalizacyjnej o warto¶ci co najmniej 500.000,00 z³ brutto

b). Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osob± zdoln± do wykonania zamówienia publicznego tj. posiadaj±c± prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z uprawnieniami budowlanymi tj. kierownika budowy – posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem, za okres 3 lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – za ten okres - Za³±cznik Nr 2 do SWZ,
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik Nr 5 do SWZ,
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik Nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 1 do SWZ
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ :
1) protokó³ z wizji lokalnej;
2) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
3) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 8. 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Chrzanowie O/BABICE na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 53 8444 0008 0010 0100 2017 0022 z dopiskiem: wadium na zadanie pn.: „Odwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Sk³odowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach” oraz wskazaæ w ofercie numer rachunku bankowego, na który nale¿y dokonaæ zwrotu wadium.
UWAGA: Za TERMIN WNIESIENIA WADIUM W FORMIE PIENIʯNEJ zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
4.Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1)musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2)z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3)powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4)termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5)w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6)beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Babice, Urz±d Gminy w Babicach ul. Krakowska 56, 32-551 Babice;
7)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. PE£NOMOCNICTWO winno byæ za³±czone do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia DO£¡CZAJ¡ DO OFERTY O¦WIADCZENIE, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozosta³e kwestie zwi±zane z umow± zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy - Za³±cznik Nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-11 07:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

pozosta³ zapisy w SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.