Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110723/01 - Wynik z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia grupowe osób bezrobotnych z zakresu 4 tematów finansowane z Funduszu Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-612
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (048) 384-20-74
1.5.8.) Numer faksu: (048) 363-48-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pupradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupradom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia grupowe osób bezrobotnych z zakresu 4 tematów finansowane z Funduszu Pracy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f705958-93d8-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029080/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Szkolenia grupowe osób bezrobotnych z zakresu 4 tematów finansowane z Funduszu Pracy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy
zakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej dalej także: „platformą”) pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom . Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert,
Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty” oraz na stronie internetowej
prowadzonego postępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem
jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy1) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie; dalej:
“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę naplatformazakupowa.pl, tj.:3. Rekomendacje.1) Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. 2247);2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:
.pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf;3) W celu ewentualnej kompresji danych
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów :a) .zip b) .7Z4) Do formatów uznanych
za
powszechnea nie występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie;5) Zamawiający zwraca
uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi
max10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do
składaniapodpisu osobistego, który wynosi max 5MB;6) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia
integralności
orazłatwiejszą weryfikację
podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie
plikówskładających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES;7)
Pliki winnych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca
powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;8)
Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego
samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może
doprowadzić do problemów w weryfikacji plików;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy
w Radomiu. Kontakt: listownie: 26-612 Radom, ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3, przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie www.radom.praca.gov.pl, telefonicznie: 48 384-20-80,48 386-70-44
2. Inspektor ochrony danych. Możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących danych osobowych z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@comp-net.pl.
3. Cele i podstawy przetwarzania. Przetwarzanie danych osobowych jest dokonywane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Szkolenie grupowe osób bezrobotnych z zakresu 4 tematów finansowane z Funduszu Pracy w trybie podstawowym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Dane osobowe Wykonawcy mogą być przetwarzane w ramach Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Radomiu.
4. Odbiorcy danych osobowych. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3, Państwa dane mogą zostać udostępnione innym uczestnikom tych postępowań i procedur oraz podmiotom i organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także inne podmiotom z którymi administrator posiada umowy o powierzeniu danych.
5. Okres przechowywania danych. Państwa dane będą przechowywane przez czas realizacji zadań Administratora, a następnie - zgodnie z obowiązującą u Administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów.
6. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
• prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu zbierania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa.
8. Pozyskiwanie danych z innych źródeł. W przypadku zbierania danych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą, dane te są pozyskiwane z publicznych rejestrów lub ewidencji albo od innych organów władzy publicznej lub podmiotów wykonujących zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej albo od innych uczestników postępowania.
Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym opis przysługujących Państwu praw z tego tytułu jest również dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu pod adresem www.bip.pupradom.pl oraz w serwisie informacyjnym www.radom.praca.gov.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.TP.26.01.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 102971 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia modułowego zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem uczestników z obszaru kierowca wózka jezdniowego z napędem
silnikowym w formie kursu dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych ( uprawnionych) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu.
4.2.5.) Wartość części: 7230 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert
2.1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C) – dotyczy wszystkich części
Kryterium 1- Cena brutto (C)
Kryterium cena oceniane będzie na podstawie ceny za szkolenie dla grupy uczestników wskazanej w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania formalne, otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, które będzie oceniane wg poniższego wzoru:
C of. min
C pkt = -------------- x 100 x 80 %
C of. bad.
gdzie:
- C pkt – ilość punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę.
- C of. min. – najniższa cena przedstawiona w ofertach złożonych w postepowaniu
w danej części.
- C of. bad. – cena oferty badanej w danej części.
2.2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001”
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli oświadczy na formularzu ofertowym poprzez podkreślenie właściwej opcji bądź w inny niebudzący wątpliwości sposób, że posiada Certyfikat ISO wydany przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi oraz załączy ten dokument do oferty zgodnie z rdz III SWZ. Za posiadanie Certyfikatu otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt.
W ramach kryterium 3 odpowiednio dla danej części Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
2.3. Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,Posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) „Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia).
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli oświadczy na formularzu ofertowym poprzez podkreślenie właściwej opcji bądź w inny niebudzący wątpliwości sposób, że posiada Akredytację Ministerstwa Edukacji dotyczące szkolenia, na którego przeprowadzenie wykonawca składa ofertę oraz załączy ten dokument do oferty zgodnie z rdz III SWZ. Za posiadanie Akredytacji otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt.
W ramach kryterium 3 odpowiednio dla danej części Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie dla każdej części odpowiednio po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena brutto + posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 + posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia)
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia modułowego zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem uczestników z obszaru spawanie metodą MAG /135+TIG/141 w formie kursu dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych ( uprawnionych) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu.
4.2.5.) Wartość części: 33907,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert
2.1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C) – dotyczy wszystkich części
Kryterium 1- Cena brutto (C)
Kryterium cena oceniane będzie na podstawie ceny za szkolenie dla grupy uczestników wskazanej w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania formalne, otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, które będzie oceniane wg poniższego wzoru:
C of. min
C pkt = -------------- x 100 x 80 %
C of. bad.
gdzie:
- C pkt – ilość punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę.
- C of. min. – najniższa cena przedstawiona w ofertach złożonych w postepowaniu
w danej części.
- C of. bad. – cena oferty badanej w danej części.
2.2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001”
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli oświadczy na formularzu ofertowym poprzez podkreślenie właściwej opcji bądź w inny niebudzący wątpliwości sposób, że posiada Certyfikat ISO wydany przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi oraz załączy ten dokument do oferty zgodnie z rdz III SWZ. Za posiadanie Certyfikatu otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt.
W ramach kryterium 3 odpowiednio dla danej części Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
2.3. Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,Posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) „Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia).
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli oświadczy na formularzu ofertowym poprzez podkreślenie właściwej opcji bądź w inny niebudzący wątpliwości sposób, że posiada Akredytację Ministerstwa Edukacji dotyczące szkolenia, na którego przeprowadzenie wykonawca składa ofertę oraz załączy ten dokument do oferty zgodnie z rdz III SWZ. Za posiadanie Akredytacji otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt.
W ramach kryterium 3 odpowiednio dla danej części Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie dla każdej części odpowiednio po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena brutto + posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 + posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia)
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia modułowego zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem uczestników z obszaru operator koparko-ładowarki klasy III w formie kursu dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych ( uprawnionych) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu.
4.2.5.) Wartość części: 17000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert
2.1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C) – dotyczy wszystkich części
Kryterium 1- Cena brutto (C)
Kryterium cena oceniane będzie na podstawie ceny za szkolenie dla grupy uczestników wskazanej w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania formalne, otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, które będzie oceniane wg poniższego wzoru:
C of. min
C pkt = -------------- x 100 x 80 %
C of. bad.
gdzie:
- C pkt – ilość punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę.
- C of. min. – najniższa cena przedstawiona w ofertach złożonych w postepowaniu
w danej części.
- C of. bad. – cena oferty badanej w danej części.
2.2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001”
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli oświadczy na formularzu ofertowym poprzez podkreślenie właściwej opcji bądź w inny niebudzący wątpliwości sposób, że posiada Certyfikat ISO wydany przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi oraz załączy ten dokument do oferty zgodnie z rdz III SWZ. Za posiadanie Certyfikatu otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt.
W ramach kryterium 3 odpowiednio dla danej części Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
2.3. Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,Posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) „Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia).
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli oświadczy na formularzu ofertowym poprzez podkreślenie właściwej opcji bądź w inny niebudzący wątpliwości sposób, że posiada Akredytację Ministerstwa Edukacji dotyczące szkolenia, na którego przeprowadzenie wykonawca składa ofertę oraz załączy ten dokument do oferty zgodnie z rdz III SWZ. Za posiadanie Akredytacji otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt.
W ramach kryterium 3 odpowiednio dla danej części Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie dla każdej części odpowiednio po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena brutto + posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 + posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia)
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia modułowego zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem uczestników z obszaru profesjonalny kurs fryzjerski z egzaminem czeladniczym w formie kursu dla maksymalnie 5 osób bezrobotnych ( uprawnionych) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu.
4.2.5.) Wartość części: 44833,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert
2.1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C) – dotyczy wszystkich części
Kryterium 1- Cena brutto (C)
Kryterium cena oceniane będzie na podstawie ceny za szkolenie dla grupy uczestników wskazanej w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania formalne, otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, które będzie oceniane wg poniższego wzoru:
C of. min
C pkt = -------------- x 100 x 80 %
C of. bad.
gdzie:
- C pkt – ilość punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę.
- C of. min. – najniższa cena przedstawiona w ofertach złożonych w postepowaniu
w danej części.
- C of. bad. – cena oferty badanej w danej części.
2.2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001”
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli oświadczy na formularzu ofertowym poprzez podkreślenie właściwej opcji bądź w inny niebudzący wątpliwości sposób, że posiada Certyfikat ISO wydany przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi oraz załączy ten dokument do oferty zgodnie z rdz III SWZ. Za posiadanie Certyfikatu otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt.
W ramach kryterium 3 odpowiednio dla danej części Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
2.3. Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,Posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) „Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia).
Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli oświadczy na formularzu ofertowym poprzez podkreślenie właściwej opcji bądź w inny niebudzący wątpliwości sposób, że posiada Akredytację Ministerstwa Edukacji dotyczące szkolenia, na którego przeprowadzenie wykonawca składa ofertę oraz załączy ten dokument do oferty zgodnie z rdz III SWZ. Za posiadanie Akredytacji otrzyma 10 pkt za brak 0 pkt.
W ramach kryterium 3 odpowiednio dla danej części Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie dla każdej części odpowiednio po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena brutto + posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 + posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia)
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez Wykonawcę (aktualnej i określającej czas jej obowiązywania) Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003r. (Dz. U. z 2003r nr 227 poz. 2247) (dot. danego tematu szkolenia)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowy opis warunków udziału w postepowaniu oraz zasady oceny zostały określone w rdz. V SWZ dla każdej części zamówienia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP -załącznik nr 6 do SWZ.
2. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.5 dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wpisanych informacji poprzez zażądanie przedstawionych dokumentów potwierdzające powyższe przed podpisaniem umowy.
2.Wykaz narzędzi, wyposażenia lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Opracowany program szkolenia zgodny ze wzorem określonym w załączniku nr 10 do SWZ.2. Deklaracje posiadania Certyfikatu ISO 9001 ( jeżeli posiada) wraz z Certyfikatem.
3. Deklaracje posiadania Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20.12.2003 ( Dz. U. z 2003 r Nr 227 poz. 2247) ( jeżeli posiada) wraz z dokumentem akredytacyjnym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opracowany program szkolenia zgodny ze wzorem określonym w załączniku nr 10 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ2. Kalkulacja kosztów - załącznik nr 1 A do SWZ
3 Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców ( t.j Dz.U. z 2021 r. poz. 162)
4. Oświadczenia Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert i zgodnie z treścią załącznika nr 3 i 4 do SWZ.
5. Ponadto, w terminie składania ofert Wykonawca, który w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, zobowiązany jest złożyć:
6. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do jego wykluczenia,
o którym mowa w art. 125 ust.5 – załącznik nr 3 do SWZ,
7. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu przez niego warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim Zamawiający powołuje się na jego zasoby, o którym mowa
w art. 125 ust.5 – załącznik nr 4 do SWZ,
8. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ (lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami).
9. Wykonawcy składający ofertę wspólną, w terminie składania ofert zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy okoliczności, w której Wykonawcy występujący wspólnie polegają na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi wymagające spełniania warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej, na podstawieart. 58 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo wskazujące postępowanie, którego dotyczy oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z podaniem adresu ich siedziby a także ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania składa się wraz z ofertą.
3. Pełnomocnictwo musi zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym także przez pełnomocnika.
4. Ofertę składa i podpisuje pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w dziale VII pkt 3.1, 3.6 i 3.7 składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom do upływu terminu składania ofert
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-04
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na jej zaopatrzeniu w roku 2025 r.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji przebudowy magistrali wodociągowej o śr. 800 mm w ul. Żółkiewskiego i Czarneckiego w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.